موشک های یمن کابوس دشمنان شده است خبرنگاران

به گزارش سفر به آنتالیا، یک عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که دولت سعودی با همپیمانی با آمریکا دچار خطای راهبردی شد.

موشک های یمن کابوس دشمنان شده است خبرنگاران

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، علی القحوم عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن گفت که پس از گذشت شش سال از تجاوز به یمن، به دلیل ایستادگی مردم این کشور دولت سعودی به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

او به شبکه المیادین گفت که قدرت نظامی ارتش و کمیته های مردمی یمن موجب چند برابر شدن توانایی ذاتی یمنی ها شده و گزینه های متعددی برای ضربه به دشمن در میدان نبرد به وجود آمده است.

علی القحوم اضافه نمود: موشک های بالستیک ما کابوسی برای دشمنانمان شده است به دولت سعودی می گویم که شما به دلیل همپیمانی با آمریکا و همدستی در تجاوز به کشورمان دچار خطای راهبردی شدید.

او اضافه نمود: اگر دولت سعودی به ظلم و اقدامات اشتباه خود ادامه دهد، ما نیز به همان میزان چشم در برابر چشم و دندان در برابر دندان جوابگو می دهیم و خون ما بی ارزش نیست.

امروز نیز یحیی سریع سخنگوی نیرو های مسلح یمن در سالروز [شهادت]سید حسین بدر الدین الحوثی گفت که نیرو های مسلح یمن در دو روز آینده از نمایشگاه صنایع نظامی به ویژه تسلیحات راهبردی برای بازدارندگی رونمایی خواهد نمود

سخنگوی نیرو های مسلح یمن در ادامه اشاره نمود که در این نمایشگاه پیشرفت بزرگی که صنایع دفاعی یمن به آن دست پیدا نموده است، به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1568

به "موشک های یمن کابوس دشمنان شده است خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موشک های یمن کابوس دشمنان شده است خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید