مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پنل های انعطاف پذیر اپل تا جریمه 100 میلیون دلاری فیس بوک

به گزارش سفر به آنتالیا، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پنل های انعطاف پذیر اپل تا جریمه 100 میلیون دلاری فیس بوک

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

اسنپ چت پیروز شد با افزونه واقعیت مجازی خود نرخ کاربران خود را افزایش دهد. این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که این اپ پیغام رسان اخیرا تغییراتی را به نفع کاربران خود ترتیب داده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بوریس جانسون نخست وزیر تازه بریتانیا کار خود را از امروز شروع خواهد نمود. اما حضور وی در کابینه بریتانیا به عنوان نخست وزیر چه تاثیری در آینده دنیای فناوری خواهد داشت، آن هم در شرایطی که بخش عمده ای مسائل مهم دنیا در عرصه های مختلف به تکنولوژی و فراوریات و پیروزیت های این عرصه وابسته است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شیائومی یک برنامه تازه ردیاب سلامتی ایجاد نموده که Mi Health نام دارد. این برنامه را می توان در تمامی دستگاه های هوشمند شیائومی مثل دستبند ردیاب سلامتی و تلفن های هوشمند این شرکت نصب کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

بر اساس گزارش های تازه، قرار است اپل تا سال 2020 از پنل های انعطاف پذیر ال جی استفاده کند. این خبر با توجه به افزایش طرفیت فراوری پنل های ال جی در امسال منتشر می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ژائو مینگ، مدیرعامل شرکت آنر گفت که این شرکت تا خاتمه سال، یک تلفن همراه 5G را وارد بازار خواهد نمود. وی در تازهترین مصاحبه خود این موضوع را مطرح و کاربران را برای سال 2019 امیدوار کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 دی 1401 بروزرسانی: 2 دی 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2206

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پنل های انعطاف پذیر اپل تا جریمه 100 میلیون دلاری فیس بوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از پنل های انعطاف پذیر اپل تا جریمه 100 میلیون دلاری فیس بوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید