مهاجم قرمزها، آبی پوش شد؛ آرمان رمضانی به استقلال پیوست

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرگزاری خبرنگاران- استقلال امروز در یک اقدام عجیب با مهاجم نیم فصل اول پرسپولیس قرارداد امضا کرد.

مهاجم قرمزها، آبی پوش شد؛ آرمان رمضانی به استقلال پیوست

به گزارش خبرنگاران، آرمان رمضانی امروز با قراردادی یک و نیم ساله به استقلال پیوست. پس از درخواست فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال جهت جذب آرمان رمضانی به این تیم، امروز احمد مددی مدیرعامل استقلال با این مهاجم به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست. رمضانی سابقه بازی در تیم های پرسپولیس، سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی را در کارنامه خود دارد.

این خرید از آن جهت عجیب است که رمضانی در نیم فصل اول برای پرسپولیس بازی می کرد و نمایش خوبی در این تیم نداشت. گفتنی است نام رمضانی در لیست ابتدای فصل فرهاد مجیدی قرار داشت اما وقتی سرمربی استقلال از سمت خود استعفا کرد، این بازیکن ترجیح داد با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

آرمان رمضانی پس از پشت سر گذاشتن نیم فصل ناموفق در پرسپولیس نخستین بازیکنی شد که در جابجایی زمستانی از جمع شاگردان یحیی گل محمدی جدا می شود، اما این مهاجم در انتقالی غیرمنتظره به تیم رقیب رفت. باشگاه استقلال که پس از حضور فرهاد مجیدی هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده و پیش از آن تنها سعید مهری را به خدمت گرفته بود، دقایقی قبل خبر از عقد قرارداد با آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس داد.

در شرایطی که هیچ صحبت و حدس مبنی بر حضور رمضانی در استقلال وجود نداشت، این باشگاه در سکوت مذاکرات خود را با این مهاجم سابق سرخ پوشان دنبال کرد و در نهایت با قراردادی به مدت یک سال و نیم به جمع آبی ها پیوست. این مهاجم 28 ساله پیش از حضور در پرسپولیس برای سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به میدان رفته بود و حالا با نظر فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد بست تا در نیم فصل دوم به جای پیراهن قرمز، با لباس آبی به میدان برود.

رمضانی در نیم فصل اول تنها یک حضور ثابت در دیدار هفته چهارم مقابل پدیده داشت و در هشت مسابقه دیگر هم به عنوان یار جانشین به میدان رفت که در این مدت نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد تا با این عملکرد نه چندان خود نخستین خروجی پرسپولیس در نیم فصل شود. این مهاجم در هفته هشتم مقابل استقلال از دقیقه 87 به میدان رفت که در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد، اما حالا امیدوار است با حضور در جمع آبی ها شرایط بهتری پیدا کند و تبدیل به مهره موثری شود. استقلال در ابتدای فصل هم محمد نادری، مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس را جذب کرده بود و آرمان رمضانی دومین بازیکن سابق سرخ پوشان است که در لیگ بیستم به تیم رقیب می رود.

شاید هواداران استقلال از خرید جدید استقلال شوکه شده باشند اما فرهاد مجیدی از مدت ها قبل روی جذب این بازیکن نظر مثبت داشت. فرهاد مجیدی از ابتدای فصل قصد داشت آرمان رمضانی را به خدمت بگیرد. عجیب ترین خبر امروز فوتبال ایران به نام استقلال ثبت شد؛ جذب آرمان رمضانی که نیم فصل ناموفقی در پرسپولیس پشت سرگذاشته بود و با کمترین دقیقه بازی نامش در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفت، با عقد قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست.

کمتر از 5 دقیقه بعد از رسمی شدن خبر این انتقال هواداران استقلال در فضای مجازی اعتراض خود را به این خرید علنی کردند چراکه آنها اعتقاد دارند آبی ها برای موفقیت در این فصل نیاز به بازیکن با کیفیت دارند اما نظر فرهاد مجیدی به هیچ عنوان این نیست. شاید کمتر کسی بداند اما در هفته های پایانی فصل پیش و زمانی که احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال از فرهاد لیست خرید خواسته بود، او از دادن لیست کتبی امتناع کرد اما از طریق سعید رمضانی لیست شفاهی به باشگاه ارائه داده بود که یکی از آنها آرمان رمضانی بود، وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نماند رمضانی ترجیح داد به پیشنهاد باشگاه پرسپولیس پاسخ مثبت بدهد.

از طرف دیگر آرمان رمضانی اعتقاد دارد در پرسپولیس فرصتی برای درخشش نداشته و هرگز آن زمانی که به عیسی آل کثیر داده شد به او داده نشد تا بتواند شرایط برای خودش تغییر بدهد. آنچه مسلم است آرمان رمضانی برای حضور در استقلال کوه انگیزه است و با اعتقادی که مجیدی به او دارد این بازیکن می تواند در نیم فصل دوم به ستاره استقلال تبدیل شود و شرایط را برای خود تغییر بدهد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1551

به "مهاجم قرمزها، آبی پوش شد؛ آرمان رمضانی به استقلال پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم قرمزها، آبی پوش شد؛ آرمان رمضانی به استقلال پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید