ملکه گدایان، فصل دوم قسمت سوم؛ به خونه خودت خوش آمدی ملکه!

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگارانـ قسمت سوم از فصل دوم سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی علی طلوعی و رحمان سیفی آزاد روز چهارشنبه 26 خرداد 1400 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

ملکه گدایان، فصل دوم قسمت سوم؛ به خونه خودت خوش آمدی ملکه!

در خلاصه داستان این قسمت آمده است:

افرا، ملکه و ملاقات در مفت آباد...!

لعیا، افرا را در خانه می گذارد و می رود، درحالی که البرز و خورشید هم در پی افرا می آیند. حالا لعیا خیلی راحت دوباره همه گروگان هایش را در مشتش دارد؛ اما باز هم ترجیح می دهد جور دیگری بازی کند. پارسا را مامور تعقیب خورشید و البرز می نماید و خودش مشغول کار دیگری می گردد. افرا از همراهی البرز و خانواده اش سر باز می زند. برای خورشید گذشت هر دقیقه مساوی نزدیک تر شدن به لعیاست. افرا، اما نمی تواند بچه های مفت آباد را رها کند و با البرز همراه گردد، به خصوص با اتفاقی که برای کپلک افتاده است، دیگر چشم بستن روی بچه ها برای افرا غیر ممکن شده است.

افرا از لابه لای حرف های خورشید متوجه هویت لعیا می گردد. با کنار هم گذاشتن تکه های پازل تصویر کاملی از ملکه در فکر افرا شکل می گیرد. او می خواهد البرز را هم در جریان قرار بدهد؛ اما خورشید مانع می گردد. بدین ترتیب افرا دست به کار می گردد و لعیا را به مفت آباد دعوت می نماید. بانی مفت آباد وارد قصر محقری می گردد که برای عده ای کودک بی پناه و بی کس تدارک دیده است و افرا ورود لعیا را به خانه خودش تبریک می گوید.

با جنگ قدرتی که میان پارسا و لعیا شکل گرفته است، داستان هم با جذابیت بیشتری پیش می رود. این تقابل محرک خوبی است که خورشید و البرز هم از انفعال خارج شوند و حالا با دو جبهه در کشمکش باشند. یکی لعیا که می خواهد آن ها را تحت تسلط خودش نگه دارد و دیگری پارسایی که بیشتر به فکر به زیر کشیدن ملکه است و با به دست آوردن فرمول دیگر احتیاجی به البرز و دردسرهایش ندارد.

ملکه گدایان در فصل دومش باز هم جذابیتش را به دست آورده است و اتفاقات به نحوی پیش می فرایند که هرلحظه فرایند قصه می تواند به سمت و سوی تازه ای بیافتد. لعیا متوجه نفوذ پارسا شده است و سعی می نماید آرام و بدون گرد و خاک از پس نقشه های او بر بیاید؛ اما این بار با رفتن به مفت آباد و سر قرار با افرا خودش را در خطر قرار داده است. خطری که می تواند عواقب سختی برایش در پی داشته باشد.

ملکه گدایان به نحوی داستانش را پیش می برد که هر قسمت نزدیک به قسمت انتها به نظر می آید و این موضوع هم بخشی از بینندگانش را کلافه نموده است و هم بخشی از این جذابیت لذت می برند.

منبع: فرارو
انتشار: 12 مرداد 1400 بروزرسانی: 12 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1767

به "ملکه گدایان، فصل دوم قسمت سوم؛ به خونه خودت خوش آمدی ملکه!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملکه گدایان، فصل دوم قسمت سوم؛ به خونه خودت خوش آمدی ملکه!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید