معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو

به گزارش سفر به آنتالیا، ایسکانیوز/ این خبر به جهت معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو برای شما مخاطبان گرامی نگارش شد.

معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو

برج CN تورنتو

برج CN نماد کانادا است که با توجه به ارتفاعش از بالای آن میتوان تمام شهر را دید. برج CN بین سالهای 1972 و 1976 ساخته شد و زمانی بلندترین سازه مستقل جهان بود. با رفتن به بالای برج، منظره شگفت انگیزی از نقاط دیدنی تورنتو را مشاهده خواهید کرد که در روشنی روز تا آبشار نیاگاراو استان نیویورک امتداد دارد. برای اینکه به بالای برج برسید، باید از آسانسوری استفاده کنید که سقف و کف شیشه ای دارد. برای کسانی که دنبال ماجراجویی بیشتری هستند، پیاده روی روی لبه Edge Walk پیشنهاد می شود. یک لبه یک و نیم متری در ارتفاع 365 متری طراحی شده که علاقمندان با طناب های ایمنی می توانند روی آن قدم بزنند. می توانید در ارتفاع 351 متری در رستوران گردان برج غذای خود را در حال تماشای زیباترین منظره میل کنید.

راجرز سنتر

راجرز سنتر ورزشگاهی با سقف جمع شونده است که نزدیک برج CN واقع شده است. ساخت این ورزشگاه در سال 1989 به پایان رسید و با ظرفیت ده هزار نفری علاوه بر برگزاری مسابقات ورزشی محلی، برای برگزاری کنسرت هم هست.

مرکز علوم انتاریو

از جاهای دیدنی تونتو مناسب برای بچه ها و خانواده ها، مرکز علمی انتاریو است. این مرکز سرگرمیی و علی نمایشگاه های جالبی برای سرگرمی بچه ها دارد. مرکز علوم انتاریو در حدود ده کیلومتری شمال شرقی مرکز شهر واقع شده است. ساختمان مدرن مرکز علوم انتاریو با طراحی ریموند موریاما در سال 1969 احداث شد. بازدیدکنندگان در این مرکز با آخرین تحولات فناوری، ارتباطات، زیست شناسی، اپتیک، فیزیک، هوانوردی و هواشناسی و موارد دیگر به شیوه ای مجذوب کننده و تخیلی روبرو می شوند. تاکید این مرکز علمی بر مشارکت بازدیدگنندگان در فعالیت های علمی است.

کوچه گرافیتی

این کوچه طولانی برای کانادایی ها بخاطر سریال تلوزیونی Rick Mercer Report مجذوب کنندهیت خاصی دارد. با این حال این مکان برای گردشگران هم مجذوب کننده است. دیوارها و پنجره ها سراسر نقاشی شده و رنگارنگ هستند و منظره ای مجذوب کننده برای عکس گرفتن است.

فورت یورک (Fort York)

جان گریوز سیمکو در سال 1783 دستور ساخت پادگان نظامی انگلیس را در سواحل دریاچه انتاریو داد. این ساختمان پس از ساخت، تاریخ پر هیجانی را پشت سر گذاشت. فورت یورک در حمله آمریکا در سال 1812 منفجر و بعدها بازسازی شد. در طول جنگ جهانی اول و دوم، فورت یورک مورد کاربرد ارتش قرار گرفت اما امروزه به یکی از جاهای دیدنی تورنتو برای شناخت تاریخ نظامی کانادا تبدیل شده است.

دهکده بلک کریک (Black Creek)

دهکده بلک کریک از جاهای دیدنی تونتو است که نگاهی همه جانبه را به زندگی روزمره مردم این دهکده در قرن نوزدهم ارائه می دهد. ایفاکننده نقش در این نمایش قدیمی خانواده ها، کارگران و کشاورزان این دهکده هستند که نحوه زندگی آنان ماننده دوره 1860 است. لباسهای سنتی، ساختمانهای قدیمی بازسازی شده و نمایشگاه های ویژه از دیدنی های این دهکده است.

کلیسای سنت پاول

این کلیسا در سال 1889 بنا شد. این کلیسای کاتولیک از قدیمی ترین و زیباترین جاهای دیدنی تورنتو است. معماری این ساختمان بر مبنای بناهای رومی است. تصاویر و نقاشی های داخل کلیسا هم از برترین آثار هنری مذهبی است. برج کلیسا، ناقوس آن و شیشه های رنگی زیبایی برج را چند برابر می کند.

باغ های برگ افرا (Maple Leaf Gardens)

وقتی وارد تورنتو می شوید غیرممکن است متوجه اشتیاق مردم به هاکی نشوید. بسیاری از داستانهای تاریخی ورزش هاکی در باغ برگ های افرا شکل گرفته اند. بزرگان هاکی مثل جانی بوور و تیم هورتون در این مکان هاکی بازی کردند.

سالن شهر و میدان ناتان فیلیپس

میدان بزرگ ناتان فیلیپس با مجسمه برنز خود که در سال 1965 از طریق معمار فنلاندی Viljo Revell ساخته شده هنوز هم از پرطرفدارترین جاهای دیدنی تورنتو است. تالار شهر شامل دو ساختمان قوسی شکل بلند به طول 20 و 27 طبقه است که در اطراف یک ساختمان مرکزی قرار دارند. در میدان جلوی تالار یک حوضچه مصنوعی ساخته شده که در زمستان به عنوان پیست اسکیت استفاده می شود.

کاسا لوما

کاسا لوما ساختمانی خارق العاده است که تا حدودی یادآور قلعه های قرون وسطایی است. این بنا در سال 1914 برای میلیونر کانادایی به نام سر هنری پلت ساخته شد. او یکی از کسانی بود که پتانسیل گردشگری نیاگارا شناخت و بهره برداری کرد. کاسالوما که اکنون تبدیل به موزه شده نزدیک به صد اتاق، ده ها حمام، سوئیت های تزیین شده، معابر زیر زمینی، چندین اصطبل و باغی بسیار بزرگ دارد.

تالار مشاهیر هاکی

برای طرفداران هاکی، رفتن به تالار مشاهیر هاکی در مرکز شهر تورنتو ضروری است. براساس مقاله معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو باید بدانید که در این تالار عکس ها، مدال ها، جام ها و همه یادگاری های بزرگان هاکی کانادا را می توانید یکجا ببینید. جام استنلی از جمله دیدنی های تورنتو در این تالار است.

منبع: همگردی
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2059

به "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی تعدادی از جاذبه های گردشگری شهر تورنتو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید