مسلمانان چین اینگونه به استقبال عیدفطر رفتند، عکس

به گزارش سفر به آنتالیا، رادیو بین المللی چین نوشت: با فرا رسیدن عید سعید فطر، مسلمانان شهر پکن با در پیش دریافت تدابیر مهار همه گیری کرونا، به شیوه های مختلف این روز را جشن دریافتد.

مسلمانان چین اینگونه به استقبال عیدفطر رفتند، عکس

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

صبح امروز، نماز عید فطر در مساجد عظیم پکن مانند مسجد نیوجیه و مسجد هواشی با حضور مسلمانان شهر پکن و دوستان مسلمان خارجی مقیم این کشور از جمله عربستان سعودی و پاکستان برگزار گردید.

در خیابان نیوجیه، مقابل رستوران ها و فروشگاه های غذای حلال، صف طولانی ایجاد شد و مردم با حفظ فاصله بهداشتی در انتظار خرید غذاهای خوشمزه مخصوص عید بودند.

با توجه به مهار موثر کرونا در شهر پکن، امروز مسلمانان و دیگر بازدیدکنندگان پس از ثبت نام در اپلیکیشن دولتی و رعایت بهداشت و نکات پیشگیری از بیماری، برای حضور در نماز عید فطر یا بازدید اجازه ورود به مسجد دریافت کردند. مسجد نیوجیه یکی از معروف ترین مساجد شهر پکن پس از بازسازی و بازسازی کلان، امروز با سیما و تجهیزات جدید از دوستان مسلمان و دیگر بازیدکنندگان در روز برپایی جشن عید فطر استقبال کرد.

با توجه به اقدامات کنترل و پیشگیری از همه گیری، در طول ماه رمضان مراسم افطار در مساجد برگزار نشد.علاوه بر برگزاری نماز عید فطر، امروز بازدیدکنندگان غیرمسلمان پس از ثبت نام اجازه ورود به مساجد داشتند. اما جشن های ویژه عید فطر سال جاری برگزار نمی گردد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1680

به "مسلمانان چین اینگونه به استقبال عیدفطر رفتند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسلمانان چین اینگونه به استقبال عیدفطر رفتند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید