مدیریت شهری کلانشهرمشهد همواره درکشور پیشرو بوده است

به گزارش سفر به آنتالیا، سرپرست شهرداری مشهد گفت: مدیریت شهری کلانشهرمشهد همواره درکشور پیشرو بوده است و امیدوارم درمدتی که مسئولیت به عهده اینجانب گذاشته شده است، فرایند موفقیت ها ادامه پیدا کند.

مدیریت شهری کلانشهرمشهد همواره درکشور پیشرو بوده است

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، رضا خواجه نائینی در اولین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد، افزود: کلانشهر مشهد با توجه به وجود مرقد مطهر حضرت رضا (ع) و حضور تعداد زیادی از زائران داخلی و خارجی یکی از مهمترین کلانشهرهای کشور است.

وی افزود: شهرداری مشهد در حوزه های مختلف پیشرو و در حوزه های خدمات شهری، اقتصادی، قطار شهری و حمل ونقل عمومی رتبه های اول را دارا بوده است.

سرپرست شهرداری مشهد توضیح داد: ضمن اینکه بدنه کارشناسی شهرداری هم در کمیسیون های تخصصی کشور جزو بهترینها بوده اند،امیدوارم در مدتی که مسئولیت سرپرستی شهرداری مشهد به عهده اینجانب گذاشته شده است؛ فرایند موفقیت ها را ادامه دهیم.

خواجه نائینی ادامه داد: بعلاوه امیدوارم بتوانیم با قدرت در مسیری که به وسیله شورای شهر و براساس طرح ها و مصوبات بالا دستی ریل گذاری می گردد برنامه ریزی و حرکت کنیم .

وی افزود: معتقدم یکی از ویژگی های شورای ششم این است که تعداد زیادی از اعضای آن پیش از این در شهرداری مشهد حضور داشته و از مسائل شناخت کافی دارند و بدنه شهرداری را می شناسند و این باعث خواهد شد تا تصمیمات شورا تصمیمات کارشناسی و بهینه باشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1782

به "مدیریت شهری کلانشهرمشهد همواره درکشور پیشرو بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیریت شهری کلانشهرمشهد همواره درکشور پیشرو بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید