طراحی تراکت: عبدالغنی: هیچ بهانه ای نداریم و آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیر اجرایی باشگاه النصر گفت که اعضای این باشگاه در پی غلبه بر شاگردان فیروز کریمی هستند و هیچ عذر و بهانه ای برای فرار از این موضوع ندارند.

طراحی تراکت: عبدالغنی: هیچ بهانه ای نداریم و آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، حسین عبدالغنی در گفت وگو با SBC ورزشگاه، درخصوص ملاقات النصر عربستان مقابل تراکتور ایران گفت: هر تیم عظیمی در پی قهرمانی است و ما هم هیچ بهانه ای نداریم. ما آماده ملاقات مقابل تراکتور و ان شاءالله صعود به جمع هشت تیم پایانی هستیم.

وی با اشاره به شرایط دو تیم در این مسابقه اعلام کرد: شرایط هر چه که باشد، هرچه حریف یا ما داریم، بازیکنان غایب و مسائل دیگر، در نهایت یک بازی فوتبال 90 دقیقه ای خواهد بود که مهم ترین نکته، پیروزی در این مسابقه و صعود به مرحله بعد است. این کاری است که با تمام توان خواهیم کرد.

مدیر اجرایی باشگاه النصر با اشاره به غیبت ستاره مراکشی این تیم گفت: عبدالرزاق حمدالله یکی از ستاره های عظیم و گلزنی ماهر است و همه می دانند که داشتن چنین گلزنی در شرایط فعلی بسیار سخت است. غیبت حمدالله مقابل تراکتور تأثیرگذار خواهد بود، اما مطمئنم سایر بازیکنان تمام کوشش خود را خواهند کرد.

عبدالغنی درخصوص شرایط سایر بازیکنان النصر توضیح داد: تالیسکا به صورت کامل آماده بازی است و ما به همه بازیکنان تیم اطمینان داریم. ما همه تورنمنت ها را زیر نظر داریم و در این ملاقات سخت شاید شاهد تولد یک ستاره باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1818

به "طراحی تراکت: عبدالغنی: هیچ بهانه ای نداریم و آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: عبدالغنی: هیچ بهانه ای نداریم و آماده ملاقات مقابل تراکتور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید