الوطن: در بازی گوا و پرسپولیس شگفتی رخ نمی دهد

به گزارش سفر به آنتالیا، روزنامه قطری گفت که هیچ اتفاق غیرمنتظره ای در ملاقات تیم های گوای هند و پرسپولیس ایران رخ نخواهد داد.

الوطن: در بازی گوا و پرسپولیس شگفتی رخ نمی دهد

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روزنامه الوطن قطر، امشب پس از ملاقات تیم های الریان قطر و الوحده امارات شاهد رویارویی تیم های پرسپولیس ایران و گوای هند در گروه E لیگ قهرمانان آسیا خواهیم بود. پرسپولیس برای اطمینان از صعود رسمی اش به مرحله بعدی با هدف پیروزی وارد زمین می گردد. این تیم با 9 امتیاز صدرنشین گروه است و فقط به 3 امتیاز دیگر برای صعود احتیاج دارد.

بر اساس این گزارش، تیم گوای هند با کسب 2 تساوی برابر تیم های الریان قطر و الوحده امارات 2 امتیازی است و در رده سوم جدول گروه E لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفته است. در صورت بروز شگفتی و پیروزی گوای هند برابر پرسپولیس همه چیز گروه E زیر و رو می گردد. هرچند این اتفاق رخ نمی دهد و با توجه به اختلاف سطح فنی دو تیم نباید منتظر چیز غیرمنتظره ای باشیم.

تیم های گوای هند و پرسپولیس ساعت 21:30 دقیقه امشب رودرروی هم قرار می گیرند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 مرداد 1400 بروزرسانی: 31 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1790

به "الوطن: در بازی گوا و پرسپولیس شگفتی رخ نمی دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الوطن: در بازی گوا و پرسپولیس شگفتی رخ نمی دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید