سوال خجالت آوری که ستاره های النصر از کاپیتان پرسپولیس پرسیدند

به گزارش سفر به آنتالیا، امید عالیشاه کاپیتان تیم پرسپولیس بعد از باخت 2 بر صفر مقابل النصر عربستان گفت: بچه های ما قطعا لیاقت بردن را دارند، چون خیلی بهتر از این چیزی که امروز دیدید هستند و متاسفانه امروز شرایط ایده آل خودمان را نداشتیم. امیدوارم از بازی بعد خیلی بهتر از این ها باشیم و تک تک بچه ها هم می دانند که شرایط لیگ قهرمانان آسیا فرق دارد و باید فوتبال بازی کرد.

سوال خجالت آوری که ستاره های النصر از کاپیتان پرسپولیس پرسیدند

او ادامه داد: من بین دو نیمه در درختکن هم همین را به بچه ها گفتم بازی خود را بکنید و از بازی لذت ببرید، اگر باختید هم فدای سرتان، ولی فوتبال بازی کنید.

عالیشاه درباره ضربه خوردن پرسپولیس از نبود طرفداران نیز گفت: قدرت اول پرسپولیس هوادارنش است و نبودشان به ما آسیب زد. البته هنوز چیزی را از دست نداده ایم و دست و پا بسته هم نیستیم، به شرطی که از فردا دوباه کار کنیم و مقل همواره فوتبال بازی کنیم. امروز تیمی که همواره می شناختم نبودیم.

او درباره شرایط بد چمن استادیوم آزادی نیز گفت: الان چیزی بگویم می گویند بهانه می گیرند. من در تیم های دیگری هم که بودم، هیچگاه ندیدم زمین اینقدر بد باشد. حداقل برای خود من شرم آور بود که تیمی مثل النصر با آن ستاره های بزرگ به ایران می آید و به ما می گوید این زمین چمن است یا مزرعه؟

منبع: فرارو
انتشار: 29 شهریور 1402 بروزرسانی: 29 شهریور 1402 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2321

به "سوال خجالت آوری که ستاره های النصر از کاپیتان پرسپولیس پرسیدند" امتیاز دهید

111 کاربر به "سوال خجالت آوری که ستاره های النصر از کاپیتان پرسپولیس پرسیدند" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوال خجالت آوری که ستاره های النصر از کاپیتان پرسپولیس پرسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید