طراحی خانه ویلایی مدرن: صباغیان: شرایط شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها تعیین گردد

به گزارش سفر به آنتالیا، یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید نمود که دولت ها در تحویل دادن و تحویل گرفتن اداره کشور، شرایط آسیب های اجتماعی را تعیین نمایند.

طراحی خانه ویلایی مدرن: صباغیان: شرایط شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها تعیین گردد

جهت دریافت خدمات طراحی خانه ویلایی مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران، محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی امروز مجلس با اشاره به گزارش کمیسیون مالی مجلس در مورد شرایط شاخص های مالی در دولت های یازدهم و دوازدهم مطرح نمود: این رویه خوبی برای دولت ها به ویژه دولت فعلی می باشد که هم مجلس، هم مردم و هم خود دولت این را بداند که اداره کشور را با چه شاخص هایی تحویل می گیرد و با چه شاخص هایی قرار است تحویل دولت بعدی دهد.

وی اضافه نمود: اما مواردی که مطرح شد عمدتا مربوط به مباحث مالی می باشد که ضروری است به مباحث اجتماعی و آمار آسیب های اجتماعی هم توجه کنیم و کمیسیون های دیگر هم در این زمینه مشارکت نمایند. برای مثال دولت وقتی اداره کشور را تحویل می گیرد بداند آمار طلاق، سرقت و آسیب های اجتماعی به چه اندازه است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید نمود: برای تشخیص این گزارش ضروری است مباحث اجتماعی هم لحاظ گردد و هنگامی که دولت کار خود را تحویل می دهد همه شاخص ها را به صورت جامع معین کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1959

به "طراحی خانه ویلایی مدرن: صباغیان: شرایط شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها تعیین گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی خانه ویلایی مدرن: صباغیان: شرایط شاخص های اجتماعی در عملکرد دولت ها تعیین گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید