شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان

به گزارش سفر به آنتالیا، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت :با اضافه شده 4 مورد جدید، شمار مبتلایان به کرونا در کهگیلویه وبویراحمد به 624 نفر رسید.

شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان

به گزارش از ، پرویز یزدان پناه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: از 141 مورد جواب دریافتی از آزمایشگاه ویروس شناسی یاسوج؛ چهار مورد مثبت گزارش شده است.

پرویز یزدان پناه اضافه نمود:یک بیمار مرد و دو بیمار زن در شهرستان بویراحمد و یک بیمار مرد در شهرستان کهگیلویه شناسایی شده است که هر چهار نفر از این افراد با خوشه های قبلی در تماس بودند.

او افزود: با احتساب آمار جدید امروز، شمار مبتلایان به کووید 19 در استان به 624 بیمار رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: از مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد تقاضا داریم در تعطیلات پیش رو از مسافرت رفتن خودداری نموده و به حفظ سلامت خود و جامعه یاری نمایند.

یزدانپناه با بیان اینکه طرح غربالگری سلامت با شناسایی افراد مبتلا نقش مهمی برای قطع زنجیره انتقال کرونا دارد، از مردم استان خواست در صورت داشتن علائم، حتماً به مراکز درمانی مراجعه نمایند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از عموم مردم استان خواست که با در خانه ماندن و پرهیز از تردد و خروج های غیرضروری از منزل، به قطع زنجیره انتقال ویروس یاری نمایند.

ط

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1048

به "شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی 4 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید