سواستفاده هکرها از نقص امنیتی ضدویروس سوفوس

به گزارش سفر به آنتالیا، محققان از شناسایی یک آسیب پذیری خطرناک در فایروال نرم افزار امنیتی شرکت سوفوس خبر داده اند. این شرکت برای حل مشکل مذکور یک وصله اضطراری عرضه کرده است.

سواستفاده هکرها از نقص امنیتی ضدویروس سوفوس

شرکت سوفوس خود وجود این مشکل را تأیید کرده و از کاربران خواسته وصله ای که برای حل مشکل مذکور عرضه شده را به سرعت بارگذاری و نصب کنند. سوءاستفاده هکرها از فایروال آسیب پذیر سوفوس که ایکس جی انترپرایز نام دارد، مدتی است آغاز شده است.

سوفوس می گوید اولین بار در تاریخ 22 آوریل و با دریافت گزارشی از یکی از شرکت های مشتری خود از این موضوع مطلع شده و بلافاصله برای تولید وصله نرم افزاری اقدام کرده است.

مهاجمان از همین طریق قادر به نفوذ به رایانه ها و وب سایت های مختلف و سرقت اطلاعات بوده اند، هر چند هنوز گزارش دقیقی در مورد میزان خسارات وارده بدین علت در دست نیست. البته سوفوس مدعی شده هنوز نشانه ای وجود ندارد که تأیید کند از اسامی کاربری و کلمات عبور سرقت شده سوءاستفاده شده باشد.

سوفوس یک شرکت امنیتی انگلیسی است که نرم افزارهایی برای تأمین امنیت گوشی ها، رایانه های شخصی، ایمیل ها، شبکه های رایانه ای، رمزگذاری داده ها، سیستم های مخابراتی و ارتباطی تأمین می کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 996

به "سواستفاده هکرها از نقص امنیتی ضدویروس سوفوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سواستفاده هکرها از نقص امنیتی ضدویروس سوفوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید