آمریکا در زمینه فراوری خودروهای برقی از چین و اروپا عقب افتاد

به گزارش سفر به آنتالیا، بر اساس آمار شورای بین المللی حمل و نقل پاک، آمریکا علیرغم ادعاهای فراوان در زمینه رجحان فناورانه، هم از چین و هم از اروپا در زمینه فراوری خودروهای برقی عقب افتاده است.

آمریکا در زمینه فراوری خودروهای برقی از چین و اروپا عقب افتاد

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، شورای یادشده معتقد است چین و اروپا به طور جدی در حال اجرای سیاست هایی به منظور به صفر رساندن فراوری و حرکت خودروهای مصرف کننده خودروهای فسیلی هستند، ولی آمریکا در این زمینه جدیت کافی را ندارد.

در مقابل، سیاست هایی که مشوق فراوری خودروهای برقی یا سیاست گذاری در این زمینه باشند به طور جدی اعمال نشده یا در صورت وضع شدن اجرایی نشده یا مورد توجه قرار نمی گیرند.

آنالیز این شورا بعلاوه حاکی است فرایند عقب ماندگی آمریکا در زمینه فراوری خودروهای برقی از سال 2017 تا 2020 تشدید شده است و فعلا چشم اندازی برای حل این مشکل دیده نمی گردد.

بین سال های 2010 تا 2020 بیش از 10 میلیون خودروی برقی در دنیا فراوری شده است و در شرایطی که تا خاتمه سال 2017 سهم خودروسازان آمریکایی از این فراوریات 20 درصد بود، این رقم در خاتمه سال 2020 به 18 درصد کاهش یافت.

طی سال های 2010 تا 2020 چین بزرگترین فراوریکننده خودروهای برقی دنیا بوده و 44 درصد از این بازار را در کنترل خود داشته است. 25 درصد از این بازار هم در اختیار اروپا بوده است. چین در این ده سال پیروز به فراوری و فروش 4.6 میلیون خودروی برقی شده و سهم اروپا به ترتیب 2.6 و 3.2 میلیون واحد خودرو بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 16 مرداد 1400 بروزرسانی: 16 مرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1773

به "آمریکا در زمینه فراوری خودروهای برقی از چین و اروپا عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمریکا در زمینه فراوری خودروهای برقی از چین و اروپا عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید