درخواست سناتور های آمریکایی برای لغو تعرفه بر واردات محصولات غذایی از اروپا

به گزارش سفر به آنتالیا، یک گروه 13 نفره از سناتور های آمریکایی از نماینده تجاری آمریکا خواستند تا اعمال تعرفه بر واردات بعضی محصولات غذایی از اروپا را متوقف نمایند.

درخواست سناتور های آمریکایی برای لغو تعرفه بر واردات محصولات غذایی از اروپا

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک گروه 13 نفره از سناتور های جمهوری خواه و دموکرات های آمریکا از دفتر نمایندگی تجاری آمریکا خواستند تا اعمال تعرفه وارداتی بر محصولات غذایی اروپایی را متوقف نمایند.

به گزارش رویترز، از اکتبر سال گذشته دولت آمریکا برای واردات بعضی محصولات غذایی از اتحادیه اروپا تعرفه 25 درصدی اعمال نموده است. این تعرفه در پاسخ به تخصیص یارانه به ساخت هواپیما های پهن پیکر در اتحادیه اروپا از سوی آمریکایی ها اعمال شد و واردات پنیر ایتالیایی، ماست، زیتون، کالباس و کلوچه از فرانسه، سوسیس از اتحادیه اروپا و قهوه از آلمان را شامل می گردد.

هفت سناتور جمهوری خواه و 6 سناتور دموکرات در نامه خود به دفتر نمایندگی تجاری آمریکا اعلام کردند که رستوران ها، فروشگاه ها، میوه فروشی ها، شرکت های واردنماینده و شرکت های توزیع و پخش محصولات غذایی از محل اعمال این تعرفه ها که به افزایش قیمت محصولات غذایی منجر شده، شرایط سخت مالی را تجربه می نمایند.

این سناتور های آمریکایی همچنین مدعی شده اند که اعمال این تعرفه تقاضا برای این محصولات در بازار آمریکا را کاهش داده و باعث شده است که شرکت های واردنماینده و توزیع نماینده مجبور شوند آن ها را ماه ها انبار نموده و در نتیجه بخش قابل توجهی از آن ها از بین برود و این اتفاق در سایه آن است که هیچ تاریخی برای تمام شدن شیوع ویروس کرونا نیز متصور نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1180

به "درخواست سناتور های آمریکایی برای لغو تعرفه بر واردات محصولات غذایی از اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست سناتور های آمریکایی برای لغو تعرفه بر واردات محصولات غذایی از اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید