خبرنگاران می تواند میزبان دوستان خارجی شما باشد

به گزارش سفر به آنتالیا، مهمان دوستی از ویژگی های شاخص و معروف ما ایرانی هاست. تقریبا بیشتر افراد وقتی برای اولین بار به ایران سفر می نمایند، در توصیف کشورمان می گویند: ایرانی ها خیلی مهمون نواز و مهربونند. غلو هم نیست، بیراه هم نمی گویند. این قانون نانوشته فرهنگی در خصوص خبرنگاران هم صدق می نماید. اگر شما هم دوستانی دارید که خارج از ایران زندگی می نمایند و در پی این هستید که در سفرشان به ایران به آن ها خوش بگذرد؛ ما به شما راهش را می گوییم.

خبرنگاران می تواند میزبان دوستان خارجی شما باشد

اگر هنگام تماشا صفحات وبلاگ و تورهای ما، گوشه چشمی به بالای صفحه سمت چپ داشته باشید، پس حتما با سایت انگلیسی خبرنگاران هم آشنا هستید؛ به آن سر زده اید و مطالبش را خوانده اید. خیلی از افراد از همین طریق، دوستان و آشنایان شان را که آنسوی مرزهای ایران زندگی می نمایند به ایران دعوت نموده اند تا منظره ها منحصر به فرد و زیبای اینجا را ببینند.

خبرنگاران چطور می تواند به من یاری کند؟ احتمالا این سوالی است که شما با خواندن این مطلب خواهید پرسید.

اخذ ویزا برای اتباع خارجی

خبرنگاران به جز برگزاری تورهای طبیعت گردی و خارجی می تواند تمامی مراحل اخذ ویزا و ورود به ایران را برای مهمانان خارجی بگیرد. در ابتدا می توانید به سراغ مطلب ما با عنوان دریافت ویزای ایران برای اتباع خارجی بروید و آن را بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان یا درخواست ویزای ایران برای مهمان تان، با ما تماس بگیرید:

021-66468471 واحد اینکامینگ خبرنگاران

حتما با ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان

برای سفر به ایران سوال دارید؟ راه و رسم دریافت ویزا را برای نزدیکان و دوستان خارجی تان نمی دانید؟ کارشناسان ما به صورت رایگان به شما درباره تمامی موارد سفر به ایران مشاوره می دهند. شما می توانید به وسیله تماس تلفنی یا ارتباط با ایمیل با واحد اینکامینگ صحبت کنید.

خبرنگاران برنامه سفر شما را می چیند

سال هاست به ایران نیامده اید یا اینکه دوست دارید بعد از رسیدن به ایران، طور دیگری کشورتان را بگردید؟ شاید هم دوستی خارجی زبان دارید که هوس نموده به کشور شما سفر کند و از نزدیک با آداب و رسوم و فرهنگ ایرانیان آشنا گردد. بخش اینکامینگ خبرنگاران به شما یاری می نماید تا تور مناسبی را انتخاب کنید و محل اقامت مثل هتل، هاستل یا اقامت گاه های بوم گردی را برای مدتی که در ایران هستید، مهیا کند.

فهرست تورهای اینکامینگ خبرنگاران برای میزبانی از میهمانان خارجی

شما تنها نیستید

اگر با تور اینکامینگ خبرنگاران شما یا دوست تان همراه شوید، نگران تنها بودن نباشید. تورلیدر اختصاصی مسلط به زبان انگلیسی از ابتدا تا انتهای سفر با شماست.

در پی یک محل اقامت خاص هستید؟

نمی دانید در ایران، به کدام هتل بروید یا محل اقامتی خود را چگونه انتخاب کنید؟ خبرنگاران براساس تمامی نیازهای شما و ملاحظاتی که دارید، محل اقامت مناسب را برای شما پیدا می نماید. پس نگران نباشید.

خرید بلیط وسیله نقلیه را به ما بسپارید

یکی دیگر از کارهایی که می توانید از ما بخواهید، تهیه بلیط وسایل نقلیه مثل قطار، اتوبوس و هواپیماست. خبرنگاران با برترین قیمت و کمترین زیان بلیط را برای شما آماده می نماید.

حتما به بخش انگلیسی زبان ما سر بزنید

با اینکه در سایت فارسی خبرنگاران، اطلاعات زیادی درباره ایران و سفر وجود دارد اما اگر هدف شما سفر به ایران و بازدید از جاذبه های طبیعی و فرهنگی ایران است، حتما به بخش انگلیسی سر بزنید.

در این بخش مطالب جالب،کاربردی و خواندنی برای سفر به ایران نوشته شده است. بعلاوه مشخصات کلیه تورهای اختصاصی چندروزه اینکامینگ در سایت انگلیسی خبرنگاران قرار گرفته است.

مطالعه خبرنگارانی انگلیسی یک مزیت دیگر هم دارد. اگر دوست شما انگلیسی زبان باشد، می توانید سایت فارسی را به او معرفی کنید؟ مسلما خیر. پس تنها راهی که می ماند، معرفی سایت خارجی خبرنگاراناست.

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2164

به "خبرنگاران می تواند میزبان دوستان خارجی شما باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران می تواند میزبان دوستان خارجی شما باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید