خبرنگاران مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه نمایند

به گزارش سفر به آنتالیا، مشهد- خبرنگاران- رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی گفت: مالباختگان برای شناسایی اموال به سرقت رفته خود باید به سامانه نما مراجعه نمایند.

خبرنگاران مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه نمایند

سرهنگ جواد شفیع زاده روز دوشنبه در تبادل نظر با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: به منظور رعایت حقوق شهروندی بستری فراهم شد تا مالباختگان بتوانند ضمن شناسایی سریع اموال به سرقت رفته خود از نمایشگاه مجازی پلیس آگاهی نیز بازدید نمایند.

وی ادامه داد: شهروندان با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.Ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، شماره سریال کالای مسروقه را وارد و آن را شناسایی نمایند.

وی گفت: این سامانه به صورت متمرکز است و شهروندان می توانند اموال مسروقه خود را در سامانه به صورت لحظه ای شناسایی نمایند، لذا لازم است شهروندان شماره سریال تمامی اموال خود را لیست برداری نمایند تا هنگام سرقت و کشف آن توسط پلیس اموال خود را از این طریق شناسایی و تحویل بگیرند.

دستگیری زورگیران خیابانی

فرمانده انتظامی مشهد نیز از دستگیری 2 متهم پرونده زورگیری خیابانی در مشهد اطلاع داد و گفت: در پی اعلام زورگیری خشن خیابانی در منطقه سیدی مشهد، موضوع در دستور کار نهاده شد.

سرهنگ عباس صارمی ساداتی اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی 2 متهم این پرونده دستگیر و از آنان مقادیری مواد مخدر مشکوک به هروئین فشرده کشف شد.

کشف تراول چک های جعلی

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در پی گزارش یکی از بانک های مشهد به فوریت های پلیسی 110 مبنی بر این که جوانی با تراول چک های جعلی به بانک مراجعه نموده است، موضوع در دستور کار نهاده شد.

سرهنگ صارمی گفت: جوان 20 ساله ای که برای واریز مبلغ تراول چک ها به بانک مراجعه نموده بود، دستگیر شد و در تحقیقات اولیه پرونده گفت چند روز قبل آگهی فروش یک وسیله را در سایت مجازی خرید و فروش کالا منتشر کردم و جوانی در تماس تلفنی، خود را خریدار معرفی کرد.

وی اضافه کرد: بنابر اظهارات این پسر جوان 2 خریدار کالا که صورت خود را به بهانه بیماری کرونا با ماسک پوشانده بودند سرقرار حاضر شده و با این ادعا که کارت بانکی آنها موجودی ندارد مبلغ کالا را به فروشنده پرداخت و پس از خرید کالا متواری شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: پسر جوان که خبری از جعلی بودن تراول ها نداشت، به دستور مرجع قضایی آزاد شد و تحقیقات با توجه به سرنخ های موجود برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 2 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 991

به "خبرنگاران مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مالباختگان برای شناسایی اموال خود به سامانه نما مراجعه نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید