خبرنگاران تفاهمنامه همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش اصفهان منعقد شد

به گزارش سفر به آنتالیا، اصفهان- خبرنگاران- تفاهمنامه همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با هدف عملیاتی کردن مدیریت سوانح مدارس منعقد شد.

خبرنگاران تفاهمنامه همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش اصفهان منعقد شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات کارشناسی ارشد آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

این تفاهمنامه عصر یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان اصفهان منعقد شد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: این تفاهمنامه در باره عملیاتی کردن مدیریت سوانح مدرسه با ایجاد کارگروه استانی و کمیته های مربوطه در مدارس منعقد شد.

سیدمحمد میرپور اضافه کرد: 12 گام و هشت فصل از ضابطه 406(آماده سازی مدارس در برابر حوادث) معین شده در این تفاهمنامه به مدت یکسال اجرایی خواهد شد.

وی بیان نمود: سه فصل از این فصول مربوط به آموزش دانش آموزان، معلمان و والدین است که در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم مدارس دولتی و غیردولتی انجام می گردد.

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان توضیح داد: در قالب این تفاهمنامه، آتش نشانی اصفهان باید تامین محتوا، تجهیزات مورد احتیاج، تنظیم دستورالعمل های اجرایی مورد احتیاج، ارسال پیغام های ایمنی و برگزاری مانورهای ایمنی در محل اردوگاه شهید بهشتی اصفهان را انجام دهد.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه سه جانبه میان آتش نشانی، شهرداری و آموزش و پرورش استان اصفهان است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز گفت: هرچه برای آموزش هزینه گردد درواقع هزینه نیست بلکه نوعی سرمایه گذاری است.

آتشپاد محسن گلابی با اشاره به اینکه این آموزش در همه مدارس شهر اصفهان انجام می گردد، اضافه کرد: این آموزش به صورت رایگان و برای دانش آموزان، والدین و معلمان خواهد بود.

وی توضیح داد: نیروهای آتش نشانی در سال 98 جان چهار هزار شهروند را نجات دادند.

25 ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی با 624 نیروی عملیاتی و 90 نیروی ستادی در مناطق پانزده گانه شهر اصفهان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1113

به "خبرنگاران تفاهمنامه همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش اصفهان منعقد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تفاهمنامه همکاری آتش نشانی و آموزش و پرورش اصفهان منعقد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید