جهانبخش: نمی دانم آینده ام با برایتون چه می شود، دوست دارم در تمام بازی ها در ترکیب باشم

به گزارش سفر به آنتالیا، همیشه پول های کلان در فوتبال باعث شده تا جنبه انسانی و احساسی آن نادیده گرفته شود اما در ساعت 3:30(به وقت محلی) روز شنبه وقتی علیرضا جهانبخش گل اولش برای برایتون بعد از 18 ماه زد، جنبه انسانی بر او غلبه کرد.

جهانبخش: نمی دانم آینده ام با برایتون چه می شود، دوست دارم در تمام بازی ها در ترکیب باشم

هافبک ایرانی برایتون در مصاحبه با نشریه تلگراف انگلیس، گفت: دوست دارم در تمام بازی ها برای برایتون بازی کنم.

به گزارش فارس، به نقل از نشریهتلگراف انگلیس، همیشه فوتبال با ابراز احساسات عمیق همراه است اما اشک ها چیزی عادی در ورزشگاه های لیگ جزیره است.

همیشه پول های کلان در فوتبال باعث شده تا جنبه انسانی و احساسی آن نادیده گرفته شود اما در ساعت 3:30(به وقت محلی) روز شنبه وقتی علیرضا جهانبخش گل اولش برای برایتون بعد از 18 ماه زد، جنبه انسانی بر او غلبه کرد.

اشک های بازیکن ایرانی بعد از پیروزی برایتون مقابل بورنموث به خاطر دوران سختی است که گذارند. او با مبلغ 17 میلیون پوند در سال 2018 از آلکمار به برایتون آمد. او درباره این دوران سخت می گوید: این دوران برای من و خانواده ام سخت بود و چنین اتفاقی در طول دوران فوتبالی ام رخ نداده بود.

پیش بینی های زیادی درباره انتقال قرضی جهانبخش در ماه آینده مطرح شد. اما او همچنان پافشاری می کند که برایتون مکانی است که دوست دارد در آنجا بازی کند.

او درباره این موضوع می گوید: به تیم و شهر برایتون عادت کردم. واضح است که اولین فصل حضورتان در لیگ جزیره سخت خواهد بود. نمی دانم در آینده چه اتفاقی برایم می افتد اما دوست دارم در تمام بازی ها حضور پیدا کنم. البته این تصمیم برعهده سرمربی است و همیشه به تصمیمش احترام می گذارم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 676

به "جهانبخش: نمی دانم آینده ام با برایتون چه می شود، دوست دارم در تمام بازی ها در ترکیب باشم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهانبخش: نمی دانم آینده ام با برایتون چه می شود، دوست دارم در تمام بازی ها در ترکیب باشم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید