جلالی راد: با شهر خودرو قرارداد داشتم و باید می ماندم، مهاجری استاد تیم بستن است

به گزارش سفر به آنتالیا، دروازه بان تیم فوتبال شهر خودرو گفت، با این باشگاه قرارداد داشته و به خاطر حضور محمدرضا مهاجری تصمیم به ماندن گرفته است.

جلالی راد: با شهر خودرو قرارداد داشتم و باید می ماندم، مهاجری استاد تیم بستن است

سعید جلالی راد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره بازگشت دوباره اش به تیم شهر خودرو گفت: خیلی ها تصور می کردند که من بازیکن آزاد هستم، ولی واقعیت این است که یک فصل دیگر با شهر خودرو قرارداد دارم. سال قبل هم به خاطر شرایط سختی که نساجی داشت و به خاطر آقای حدادیان راهی این تیم شدم، ولی با خاتمه فصل باید به شهر خودرو بر می گشتم.

دروازه بان تیم فوتبال شهر خودرو در ادامه خاطر نشان کرد: من چند پیشنهاد داشتم، ولی اصول حرفه ای فوتبال باید رعایت می شد و چند باشگاه هم با شهر خودرو مذاکره کردند که ظاهراً به نتیجه نرسیدند. البته حضور محمدرضا مهاجری در شهر خودرو هم علت مهمی بود که من بخواهم با اشتیاق زیادی در این باشگاه بمانم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم شهر خودرو می تواند در فصل آینده نتایج خوبی بگیرد، توضیح داد: چند بازیکن از تیم ما جدا شده اند، ولی کادر فنی چند بازیکن باتجربه را به تیم اضافه نموده است. مهاجری استاد تیم بستن است و امیدوارم که برای فصل نو یک تیم پرقدرت تشکیل بدهیم و نتایجی بگیریم که باعث خوشحالی طرفداران شهر خودرو و مردم مشهد گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 شهریور 1400 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1824

به "جلالی راد: با شهر خودرو قرارداد داشتم و باید می ماندم، مهاجری استاد تیم بستن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی راد: با شهر خودرو قرارداد داشتم و باید می ماندم، مهاجری استاد تیم بستن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید