تساوی دربی تهران در هفته نوزدهم فوتسال بانوان

به گزارش سفر به آنتالیا، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان آدینه 13 دی ماه با برگزاری 6 ملاقات در شهر های مختلف ایران پیگیری شد.

تساوی دربی تهران در هفته نوزدهم فوتسال بانوان

به گزارش ، هفته نوزدهم لیگ برتر فوتسال بانوان آدینه 13 دی ماه با برگزاری 6 ملاقات در شهر های رفسنجان، اصفهان، تهران، ساری و مشهد پیگیری شد که در این هفته نتیجه بازی 2 تیم تهرانی رهیاب و سایپا با نتیجه تساوی به سرانجام رسید. نتایج بازی های این هفته به توضیح زیر است:

تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان یکی از مدعیان لیگ سال جاری توانست با چهار گل از سد حریفش عبور کند. در این بازی سحر زمانی، فاطمه اعتدادی، زهرا قلی زاده و سهیلا رودسری گل های مس رفسنجان را به ثمر رساندند تا این تیم با 3امتیاز این بازی خودش را برای جدال هفته بیستم لیگ برتر آماده کند.

تیم فوتسال بانوان هیئت فوتبال شهرستان اصفهان در ملاقات مقابل پارس آرا شیراز بعد از هفته ها ناکامی به نتیجه تساوی رسید. این تیم با یک امتیاز این ملاقات در جدول رقابت ها 4امتیازی شد و همچنان در انتهای لیگ قرار گرفته است.

در حساس ترین بازی این هفته 2 تیم تهرانی به نتیجه تساوی در این ملاقات رضایت دادند. در این بازی حساس که 2 تیم جدال سختی برای کسب امتیاز بایکدیگر می نمودند نارمیلا فتحی 2 گل و سمیرا قربانپور یک گل برای تیم رهیاب به ثمر رساند. 2 گل سایپا را مارال ترکمان و یک گل را فاطمه ارژنگی وارد دروازه حریف کردند تا هیچ تیمی دست خالی از زمین بیرون نرود.

تیم فوتسال بانوان ملی حفاری اهواز دیگر مدعی لیگ با گل های بسیاری حریفش را از پیش رو برداشت. در این بازی فاطمه پاپی 2 گل و فرشته خسروی، فهیمه زارعی و فاطمه رحمتی هر کدام یک گل برای تیم ملی حفاری به ثمر رساندند. تک گل شهروند ساری در این بازی را الناز عبدالهی وارد دروازه حریف کرد.

در دیگر بازی پرگل این هفته تیم مشهد با 6 گل مهمان خود را از پیش رو برداشت. در این بازی نسیمه غلامی کاپیتان تیم ملی برای تیم هیئت خراسان هتریک کرد و سارا شیربیگی خانم گل آسیا 2 گل برای این تیم به ثمر رساند، گل ششم تیم هیئت خراسان را مهسا محمدی دیگر ملی پوش این تیم وارد دروازه حریف کرد. تک گل تیم پالایش نفت آبادان را زینب آل بوعلی به ثمر رساند.

تیم نامی نو اصفهان بعد از هفته ها پیروزی به در بسته خورد، این تیم که از ابتدای شروع نیم فصل دوم رقابت های لیگ تا به امروز بدون هیچ شکستی تا این هفته پیش آمده بود، با خوردن 2 گل از تیم دختران اولین شکست خود در نیم فصل دوم را تجربه کرد. گل های تیم دختران کویر کرمان در این بازی را نرگس کریمی نسب و مهسا محمدی به ثمر رساندند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 689

به "تساوی دربی تهران در هفته نوزدهم فوتسال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی دربی تهران در هفته نوزدهم فوتسال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید