روز پرخبر شهر خودرو؛ امتیاز نماینده لیگ برتری مشهد به چه نهادی واگذار می شود؟

به گزارش سفر به آنتالیا، گروه استان ها- باشگاه شهر خودرو مشهدمقدس به مانند همه روزهای گذشته روز پرحاشیه و پرخبری را پشت سر گذاشت.

روز پرخبر شهر خودرو؛ امتیاز نماینده لیگ برتری مشهد به چه نهادی واگذار می شود؟

به گزارش خبرنگاران از مشهدمقدس، شهر خودرو امروز نیز مانند تمام روزهای اخیر پرخبر ظاهر شد و البته بار دیگر بخش عمده این اخبار مربوط به مالکیت این تیم و مسائل مربوط به آن است.

صبح امروز برخی منابع مدعی شدند ساختمان باشگاه به دنبال بدهی و اخطارهای متعدد تخلیه شده و پس از آن شائبه هایی در مورد باقی ماندن یا نماندن سهمیه تیم در خراسان رضوی مطرح شد.

اینک اما براساس اعلام فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی؛ گویا در جلسه ای که با حضور نماینده تام الاختیار حمیدواوی مالک تیم برگزار شده موافقت لازم برای باقی ماندن تیم در استان گرفته شده است و براین اساس امتیاز باشگاه به هیئت فوتبال خراسان رضوی منتقل می شود.

در روزهای اخیر نیز بارها مسئله بدهی شهرخودرو به ورزشگاه امام رضا(ع) مطرح شده است؛ بدهی که به نظر می رسد در حال حاضر رقمی در حدود 803 میلیون تومان باشد.

اکنون باید منتظر ماند و دید پایان تیمی که روزگاری با نام پدیده در لیگ برتر حاضر بود و قرار بود مسائلش با شهرخودرو رفع شود چه خواهد شد.

281، س

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 فروردین 1400 بروزرسانی: 15 فروردین 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1559

به "روز پرخبر شهر خودرو؛ امتیاز نماینده لیگ برتری مشهد به چه نهادی واگذار می شود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز پرخبر شهر خودرو؛ امتیاز نماینده لیگ برتری مشهد به چه نهادی واگذار می شود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید