جزئیات به روزرسانی تازه الدن رینگ معین شد

به گزارش سفر به آنتالیا، استودیوی فرام سافتور (FromSoftware) به تازگی از آپدیت تازه و رایگان بازی الدن رینگ (Elden Ring) رونمایی نموده است.

جزئیات به روزرسانی تازه الدن رینگ معین شد

کمتر از چند روز تا عرضه بسته الحاقی مورد انتظار Shadow of the Erdtree در 21 ژوئن (1 تیر) به جای مانده و بسیاری از هواداران الدن رینگ به شدت برای این بسته هیجان زده هستند. با این حال به نظر می رسد که فرام سافتور قرار نیست که بازی اصلی را به حال خود رها کند و ظاهرا یک به روزرسانی نو برای عرضه در 20 ژوئن (31 خرداد) برنامه ریزی نموده است.

این بسته طبق توضیحات سازندگان، برطرف باگ های مختلف، تغییراتی مرتبط با تعادل در گیم پلی و تعدادی ویژگی نو را به همراه دارد و بازی را در برترین شکل ممکن آماده بسته الحاقی می نماید. با نصب این به روزرسانی، می توانید تمام آیتم هایی که اخیرا بدست آورده اید را در یک نگاه مشاهده کنید. در واقع آیتم های تازه بدست آمده با علامت تعجب تعیین می شوند و منویی مخصوص به آن نیز به اینونتوری اضافه شده است.

در این میان پنج مدل موی نو نیز وجود دارد که می توان آن ها را در حین خلق شخصیت، هنگام استفاده از Clouded Mirror Stand یا به وسیله ویژگی Rebirth رنلا اعمال کرد. بعلاوه با این آپدیت، به وسیله منوی نو نقشه، می توان حالت احضار را فعال یا غیبرطرفال کنید. ظاهرا موارد دیگری نیز وجود دارد که بنابر گفته فرام سافتور در زمان عرضه آپدیت در یک روز قبل از بسته الحاقی تعیین خواهند شد.

لازم به ذکر است که بسته الحاقی ذکر شده بازیکنان را به سرزمینی نو به نام سرزمین سایه می برد که در آن بازیکنان مطابق انتظار با دشمن ها و منطقه ها مختلفی روبرو خواهند شد و داستانی مرتبط با سرزمین میانه را تجربه خواهند کرد. در واقع در این بسته، بازیکنان دعوت خواهند شد تا به میکلا در یک سفر خطرناک ملحق شوند و حقایق پنهان و عناصر تاریک تر نظام طلایی را کشف نمایند. در این میان شخصیتی نو به نام مسمر نیز وجود دارد که شخصیت اصلی بسته محسوب می گردد و کشف داستان او می تواند مجذوب کننده باشد.

الدن رینگ برای کنسول های نسل هشتم و نهمی پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه های شخصی در دسترس است.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 خرداد 1403 بروزرسانی: 29 خرداد 1403 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2340

به "جزئیات به روزرسانی تازه الدن رینگ معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات به روزرسانی تازه الدن رینگ معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید