قسمت ششم سری بازی های Star Ocean به نام Divine Force معرفی گردید

به گزارش سفر به آنتالیا، هفته پیش و در جریان رویداد State of Play، شرکت اسکوئر انیکس (Square Enix) و استودیو ترای-ایس (tri-Ace) از جدیدترین قسمت بازی محبوب Star Ocean با نام کامل Star Ocean: The Divine Force رونمایی کردند.

قسمت ششم سری بازی های Star Ocean به نام Divine Force معرفی گردید

بازی Star Ocean: The Divine Force قرار است در سال 2022 میلادی برای پلتفرم های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/ اس، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی (به وسیله استیم) عرضه گردد. Star Ocean: The Divine Force که به وسیله استودیو tri-Ace ساخته شده است، بازیکنان را به یک دنیای فانتزی علمی-تخیلی گسترده منتقل می نماید و آن ها را به یک سفر هیجان انگیز همراه با نبردهای اکشن سریع، سیستم اکتشاف غنی و داستانی تازه می برد.

در حالی که سری بازی Star Ocean سالگرد 25 سالگی خود را جشن می گیرد، بازی Star Ocean: The Divine Force بر پایه ویژگی های تاریخچه غنی این سری ساخته و با ویژگی های جدیدی آمیخته شده است که به احتمال زیاد می تواند تا سالیان آینده برای هواداران این مجموعه لذت زیادی را به همراه داشته باشد.

طبق بیانیه رسمی اسکوئر انیکس برای معرفی این اثر، بازی Star Ocean: The Divine Force از مجموعه عظیمی از شخصیت های قابل بازی پشتیبانی می نماید و داستانی گیرا را روایت خواهد نمود که به طور یکپارچه عناصر علمی-تخیلی و فانتزی را با هم ترکیب می نماید و هم افراد تازه آشنا شده با این سری و هم هواداران قدیمی از آن لذت ببرند. این بازی شخصیت های دوگانه دارد که دیدگاه های داستانی و تجربیات گیم پلی متفاوتی را ارائه می دهد؛ ریموند، کاپیتان کشتی تجاری فضایی به نام یداس و لیتیسیا، شاهزاده-شوالیه یک پادشاهی در سیاره ای توسعه نیافته.

طبق توضیحات رسمی ارائه شده به وسیله اسکوئر انیکس، برخی از ویژگی های این اثر به توضیح زیر است:

  • داستانی که بر اساس انتخاب های صورت گرفته تغییر می نماید، جایی که قهرمانان بین دو دنیای علمی تخیلی و فانتزی تلاقی می نمایند.
  • ترکیبی غنی از شخصیت های قابل بازی
  • آزادی پرواز در اطراف محیط بازی
  • مبارزات بسیار سریع

اولین قسمت سری بازی Star Ocean در سال 1996 میلادی منتشر شد و تا به امروز 5 قسمت اصلی در این سری بازی منتشر شده است و بعلاوه یک عنوان فرعی هم برای آن ساخته شده است. علاوه بر آن، تا به حال یک بازی موبایلی هم بر اساس این مجموعه بازی قدیمی عرضه شده است. از جدیدترین بازی ها در این مجموعه می توان به Star Ocean: Integrity and Faithlessness اشاره نمود که در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 3 منتشر شد. دیگر بازی تازه از این سری قدیمی بازی Star Ocean: Anamnesis بوده که برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 7 آذر 1400 بروزرسانی: 7 آذر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1902

به "قسمت ششم سری بازی های Star Ocean به نام Divine Force معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قسمت ششم سری بازی های Star Ocean به نام Divine Force معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید