تحلیل گران: بیشتر گیمرها بازی های داستانی و تک نفره را ترجیح می دهند

به گزارش سفر به آنتالیا، بر اساس نتایج منتشر شده از یک مطالعه نو، 53 درصد از گیمرها ترجیح می دهند بازی های داستانی و تک نفره را انجام دهند. این تحقیق بعلاوه نشان می دهد که گروه های سنی بزرگسال که از سن 25 سالگی آغاز می گردد، بیشتر این آثار را ترجیح می دهند و گیمرهای جوان تر به بازی چند نفره اهمیت بیشتری می دهند.

تحلیل گران: بیشتر گیمرها بازی های داستانی و تک نفره را ترجیح می دهند

این آمار بر اساس تحقیقات صورت گرفته به وسیله MIDiA Research است. این شرکت نتایج را بر اساس گروه سنی و نوع بازی تجزیه نموده است و به ما نشان می دهد که چه نوع آثاری در هر نسل محبوب تر هستند که در مجموع آثار داستانی برنده هستند. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، بازی های موجود در این تحقیق به چهار گروه PvP آنلاین، PvE آنلاین، کوآپ آفلاین و تک نفره تقسیم می شوند. در دو گروه سنی اول، PvP آنلاین برنده بوده که با توجه به محبوبیت شدید بازی هایی مانند فورتنایت، چندان تعجب آور نیست.

با این حال، زمانی که به گیمرهای بالای 25 سال می رسیم، آثار داستانی عملکرد بهتری دارند و و فاصله بین آن و PvP، هر چه گیمرهای مورد بحث بزرگتر شوند، بیشتر می گردد. این داده ها چندین کشور را پوشش می دهد و این مطالعه با گیمرها در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، کانادا، آلمان، فرانسه، لهستان، ترکیه و آفریقای جنوبی صورت گرفته است. بعلاوه لازم به ذکر است که داده ها از سال 2023 تا 2024 جمع آوری شده است.

علاقه مندان به بازی های تک نفره احتمالا این خبر را غافلگیرنماینده نمی دانند، با توجه به اینکه چند سالی است که ناشران بیش از بازی های آفلاین، مشتاق تر به ساخت آثار سرویس محور هستند. به ویژه در دهه گذشته، توسعه دهندگانی که تقریبا به طور کامل برای ساخت بازی های تک نفره شناخته می شدند از جمله بایوور (BioWare) و بتسدا (Bethesda)، به آثار آنلاین روی آورده اند.

علی رغم محبوبیت بازی های تک نفره، MIDiA خاطرنشان می نماید که خریدهای درون برنامه ای در بازی های سرویس محور هنوز جایی است که پول واقعی در صنعت بازی در آن جریان دارد. اگرچه این شیوه های عایدیزایی مسائل خاص خود را دارند اما تضمین می نمایند که یک بازی راهی برای حفظ کردن خود در طول زمان و کسب عایدی پس از قیمت اولیه، چیزی که در آثار تک نفره فراتر از بسته الحاقی داستانی کمتر رایج است، داشته باشد. بنابراین، انتظار نداشته باشید که استودیوها به طور ناگهانی همه چیز را به در قالب آثار داستانی عرضه نمایند، حتی اگر اینگونه بازی ها فروش خوبی را تجربه نمایند. هرچند نسل های کوچک تر به مرور بزرگ می شوند و محبوبیت آثار آنلاین شاید روزی بیش از هر چیزی گردد.

منبع: TheGamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 مهر 1403 بروزرسانی: 22 مهر 1403 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2364

به "تحلیل گران: بیشتر گیمرها بازی های داستانی و تک نفره را ترجیح می دهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحلیل گران: بیشتر گیمرها بازی های داستانی و تک نفره را ترجیح می دهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید