ایتالیا به مسافران آمریکایی اجازه ورود نداد

به گزارش سفر به آنتالیا، به دنبال افزایش شمار مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده، ایتالیا شنبه شب به مسافران یک هواپیمای آمریکایی اجازه ورود به این کشور را نداد.

ایتالیا به مسافران آمریکایی اجازه ورود نداد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش نیویورک پست، ایتالیا به شماری از مسافران آمریکایی که قصد ورود به این کشور برای گذراندن تعطیلات را داشتند، اجازه ورود نداد.

براساس این گزارش، مقامات گمرک ایتالیا زمانی که یک هواپیمای خصوصی حامل 10 مسافر در فرودگاه الماس کالیاری فرود آمد، متوجه شدند که پنج نفر از مسافران این پرواز آمریکایی هستند که بلافاصله به آنان اعلام کردند که سریعا باید بازگردند و به دیگر مسافران پیشنهاد کردند برای ماندن در ایتالیا باید به مدت دو هفته در قرنطینه قرار بگیرند.

مقامات اروپایی هفته گذشته اعلام کردند: در پی افزایش شمار بیماران کرونایی در ایالت های آمریکا، ورود مسافران از ایالت متحده به مدت دو هفته ممنوع خواهد بود.

به دنبال سیاست های غلط و اشتباه دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا در مهار و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، ایالت های آمریکا در سه روز گذشته شاهد بیشترین آمار مبتلایان به بیماری کووید 19 بوده اند.

در میان ایالت های آمریکا، فلوریدا، تگزاس و نیویورک از جمله سه ایالت با بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا به حساب می آیند.

در پی شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا کنون بیش از دو میلیون و 891 هزار نفر به بیماری کووید 19 مبتلا و 132 هزار و 106 نفر جان خود را از دست داده اند. ،ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1064

به "ایتالیا به مسافران آمریکایی اجازه ورود نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا به مسافران آمریکایی اجازه ورود نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید