اپل در پی ثبت سه نشان تجاری برای هدست های خود است (طراحی لوگو)

به گزارش سفر به آنتالیا، اپل که در حال آماده شدن برای معرفی اولین هدست واقعیت افزوده خود است، فرآیند ثبت درخواست نشان های تجاری برای نام های مختلف پلتفرم Reality را شروع نموده است. بلومبرگ گزارش می دهد که شرکت های مرتبط با اپل برای ثبت اسامی از جمله Reality One، Reality Pro و Reality Processor درخواست داده اند. با این حال، نباید انتظار داشته باشید که این محصولات در رویداد 16 شهریور ماه این شرکت معرفی شوند. جدیدترین شایعات به طور کلی به عرضه این هدست ها در اوایل سال 2023 اشاره دارند.

اپل در پی ثبت سه نشان تجاری برای هدست های خود است (طراحی لوگو)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

علاقه جالب اپل به برند Reality در سال 2017 معین شد؛ زمانی که بلومبرگ برای اولین بار گزارش داد که اپل در حال کار روی پلتفرم rOS یا realityOS است. سال 2019 نیز، اپل یک فریم ورک توسعه دهنده به نام RealityKit را منتشر کرد تا به ایجاد تجربیات واقعیت افزوده یاری کند. البته، هیچ تضمینی وجود ندارد که اپل از هر یک از نشان های تجاری پیشنهادی مانند Reality One یا Reality Pro در محصولات تازه خود استفاده کند. به طور دقیق تر باید بگوییم که هنوز این نام ها ثبت نشده اند. اما اگر کمی منطقی به این قضیه نگاه کنیم، استفاده از نام Reality One برای هدست واقعیت افزوده متحمل تر از دیگر نام ها خواهد بود.

بعلاوه ممکن است از آن جایی که نسل اول هدست های واقعیت ترکیبی اپل با قابلیت های بسیار پیشرفته ای در اختیار کاربران قرار بگیرد، اپل از نام Reality Pro برای این محصول بهره ببرد. پیش تر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه اپل تست های فراوری هدست واقعیت ترکیبی خود را تمام نموده است. بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از تأمین نمایندگان این محصولات شرکت اپل، این هدست ها مرحله دوم آزمایشات معتبر مهندسی خود را به سرانجام رسانده اند. بعلاوه مارک گورمن، تحلیلگر مشهور حوزه فناوری، اشاره نموده که هدست واقعیت ترکیبی اپل گران قیمت خواهد بود.

با اینکه بسیاری از کارشناسان حوزه فناوری پیش بینی می نمایند که این محصول حدود 3000 دلار قیمت داشته باشد، اما روزنامه نگار بلومبرگ در خبرنامه Power On خود اعلام نموده که غول فناوری آمریکایی درباره قیمت بالای 2000 دلار این هدست ها صحبت نموده است. دیگر شایعه ها حاکی از آن است که اولین نسل این هدست ها از 14 دوربین در ساختار خود بهره می برد که می تواند یک تجربه وصف نشدنی را به کاربران ارائه دهد.

به گفته تحلیلگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو، نسل اول هدست واقعیت ترکیبی اپل از آداپتور برق 96 واتی USB-C استفاده خواهد نمود که همراه با مک بوک پرو 14 اینچی ارائه شده است. این تحلیلگر در ادامه اشاره نموده که هدست اپل تجربه نوآورانه ای با جابه جایی یکپارچه بین حالت های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی ارائه می دهد. او بعلاوه معتقد است که هدست اپل از نظر قدرت محاسباتی دو تا سه سال جلوتر از محصولات رقیب خواهد بود.

نشان تجاری Reality Processor نیز به طور واضحی به تراشه سفارشی اپل که برای این هدست ها طراحی شده، اشاره می نماید. انتظار می رود این تراشه مشابه تراشه M2 باشد که در مک بوک ایر 2022 از آن استفاده شده است. به گفته بعضی منابع، نسل اول هدست اپل بعلاوه دارای یک پردازنده یاریی ویژه برای مدیریت سیستم تصویربرداری این محصولات خواهد بود.

اولین رویداد رسانه ای پاییز اپل، 16 شهریور ماه برگزار می گردد؛ جایی که انتظار داریم این شرکت از سری تازه گوشی های پرچم دار آیفون 14، اپل واچ سری 8، اپل واچ پرو و نسل دوم ایرپاد پرو رونمایی کند. اگرچه نسل اول هدست واقعیت افزوده اپل در این مراسم معرفی نخواهد شد، اما ممکن در این مراسم شاهد ارائه پیش نمایشی از این محصول تازه اپل باشیم.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 شهریور 1401 بروزرسانی: 8 شهریور 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2154

به "اپل در پی ثبت سه نشان تجاری برای هدست های خود است (طراحی لوگو)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل در پی ثبت سه نشان تجاری برای هدست های خود است (طراحی لوگو)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید