انتقاد شدید فرانک دی بوئر از سران اینتر

به گزارش سفر به آنتالیا، سرمربی پیشین اینتر که چند هفته ای است از این تیم اخراج شده زبان به انتقاد از شرایط این تیم گشود.

انتقاد شدید فرانک دی بوئر از سران اینتر

به گزارش خبرنگاران و به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، فرانک دی بوئر که با قراردادی 3 ساله به عضویت اینتر درآمد، بعد از 85 روز از سمت خود برکنار شد و این مربی هلندی از رفتاری که با او در اینتر شد راضی نیست. بعد از دی بوئر، استفانو پیولی به عنوان سرمربی اینتر انتخاب شد و در 3 دیداری که روی نیمکت اینتر نشسته، به یک برد، یک تساوی و یک باخت رسیده است. باخت این هفته اینتر برابر ناپولی باعث شد تا اولین باخت اینتر بعد از رفتن دی بوئر ثبت گردد.

فرانک دی بوئر درباره رفتاری که با او در این تیم شد، به صحبت پرداخت و گفت: شرایط اینتر کاملا معین است. اینتر تیمی است که در اختیار چینی ها قرار گرفته است و از سوی دیگر، یک مالک اندونزیایی دارد. در کمال تعجب اما هیات مدیره ایتالیایی در این تیم حضور دارند که در آن، همه فکر می نمایند رییس هستند. در اینتر شرایط معین نیست و معلوم نیست در اینتر چه کسی مسئول است. مشکل اینتر این است که هیچ کسی رییس واقعی نیست و همه با هم درگیری دارند.

دی بوئر ادامه داد: در اینتر نظم وجود ندارد و آنها از این شرایط راضی هم هستند. کسانی که در این تیم فعالیت می نمایند، راضی هستند که تیم شان در این شرایط واقع شده است. هر کس دوست دارد، در اینتر یک تصمیم می گیرد و در ادامه، گروهی دیگر تصمیم دیگری می گیرند. زد و بندها در اینتر غیرقابل تحمل شده و عجیب است در باشگاه بزرگی چون اینتر چنین شرایطی وجود دارد. برای اینتر مهمترین موضوع، زمان است. تنها زمان است که باعث می گردد اینتر به شرایط درستی برسد. به ناپولی نگاه کنید که اکنون در لیگ قهرمانان بازی می نماید. هشت سال طول کشید تا ناپولی به این شرایط رسید. اینتر نیز اگر بخواهد همواره در لیگ قهرمانان باشد، به زمان احتیاج دارد. مسئولان اینتر دوست دارند در دو هفته تیم به سطح اول فوتبال اروپا برسد. این امکان پذیر نیست و سال ها طول خواهد کشید تا اینتر به شرایط مطلوبی برسد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 758

به "انتقاد شدید فرانک دی بوئر از سران اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد شدید فرانک دی بوئر از سران اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید