مهمترین رستوران های مسکو

به گزارش سفر به آنتالیا، معرفی مهمترین رستوران های مسکو

مسکو از شهرهایی است که به خاطر اتمسفر باستانیش گردشگران زیادی رؤیای دیدار از آن جا در سر می پرورانند. این شهر باشکوه با امکانات خوبی از مهمانان خود پذیرایی می کند. رستوران های این شهر از سرگرمی هایی هستند که کمتر گردشگری آن را از دست می دهد. به همین جهت، مهم ترین رستوران های مسکو کم نیستند.

مهمترین رستوران های مسکو

رستوران های مسکو مهم هستند، به آن دلیل که ساکنان شهر برای رفتن به آن ها بهترین لباس های خود را به تن می کنند. این شهر آن قدر پتانسیل دارد که هر نوع رستورانی با انواع سلیقه ها را در خود جای دهد. برای شناخت مهمترین رستوران های مسکو با ما باشید.

کافه پوشکین یکی از مهمترین رستوران های مسکو

کافه پوشکین نه تنها به خاطر ظاهر بی نظیرش که شبیه یک خانه قرن نوزدهمی اشرافی است، بلکه با کیفیت مناسب غذاها و نوشیدنی هایش یکی از مهمترین رستوران های مسکو است. منوی رستوران نیز متأثر از خانه های اشرافی قدیمی است. برای رفتن به این رستوران خودتان را آماده کنید که مثل یک اشراف زاده از شما پذیرایی خواهد شد. پیش از رفتن حتماً میز خود را رزرو کنید.

رستوران بونو

کمپانی گینزا رستوران های با کیفیت بسیاری در شهر مسکو دارد. سورپرایز این کمپانی به هوادارانش افتتاح رستوران بونو در طبقه 29 هتل ردیسون رویال بود. دکور رستوران عالی است و نمایی که از آن می توان به بیرون داشت کم نظیر است. حتماً یادتان باشد در زمان رزرو میزهای کنار پنجره را انتخاب کنید. سرآشپز رستوران با غذاهای ایتالیایی خود در اروپا مشهور است.

رستوران پیکولینو از مهمترین رستوران های مسکو

پیکولینو به زبان ایتالیایی به معنای کوچک است. این رستوران بهترین مکان برای دمی آسودن و دور شدن از هیاهوی شهر است. البته اتمسفر صمیمی این رستوران از آن مکان هایی است که در مسکو کمتر دیده می شود. دلیل آن هم طراحی داخلی آن است که شبیه یک خانه روستایی قدیمی است. این رستوران با غذاهای ایتالیایی خود شهرت دارد. اگر دوست دارید رستورانی بی تکلف را برای صرف غذا انتخاب کنید، این رستوران می تواند گزینه خوبی باشد.

رستوران سی دی ال

رستوران سی دی ال نه تنها یکی از مهمترین رستوران های مسکو که یکی از فرهیخته ترین رستوران شهر است. این رستوران در یک ساختمان قرن نوزدهمی واقع شده است و داخل آن با الهام از جلال عصر نقره روسیه ساخته شده است. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی کلاسیک و آنتیک دارد. راه پله های شاهکار این رستوران بدون به کار بردن هیچ میخ و پیچی بنا شده اند. رزرو اتاق شومینه که رئیس جمهور روسیه از آن برای برخی ملاقات هایش از آن استفاده می کرده است بسیار هیجان انگیز است. برای به سرانجام رسیدن قرار ملاقات های مهم خود می توانید روی اتاق سیگار و اتاق وزرای این رستوران حساب کنید.

سرآشپز این رستوران از مواد اولیه ارگانیک در پخت غذاها استفاده می کند که طعم فوق العاده ای به آن ها می دهد. رونالد ریگان و جرج بوش نیز برای صرف غذا این رستوران را انتخاب کرده اند.

گالری کافه

گالری کافه از دیگر مهمترین رستوران های مسکو است که سال ها است میزبان نمایشگاه های هنری، کنسرت و مهمانی های پرتجمل شهر است. طراحی داخل رستوران بسیار شیک است و وقت غروب با کم شدن نور حال و هوایی رومانتیک پیدا می کند. در این رستوران همه چیز برای قرارهای عاشقانه مهیا است. سرآشپز نیز با غذاهای روسی از شما به بهترین نحو پذیرایی خواهد کرد.

رستوران بن

رستوران بن از عجیب ترین رستوران هایی خواهد بود که در عمر خود دیده اید. فضای این رستوران شبیه یک معبد سیاه است که البته برای ساکنان این شهر نیز فضایی نامتعارف دارد. طراحی این رستوران توسط یک طراح معروف فرانسوی اجرا شده است. این رستوران تلفیقی از دیوارهای سیاه، شمع های بلند و روشن و تفنگ هایی است که به عنوان پایه لامپ به کار رفته اند. کیفیت خوب غذاهای این رستوران را نباید دست کم گرفت.

در بالا مهمترین رستوران های مسکو معرفی شدند. هر کدام از آن ها به دلایلی شهرت به دست آورده اند. یکی از آن ها مانند رستوران سی دی ال به دلیل حضور افراد مهم در آن مشهور شده است.

در تور روسیه با آژانس خبرنگاران به رستوران های مهم این کشور مراجعه کنید.

جهت بازدید برترین خدمات خبرنگاران به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور بانکوک
  • تور لحظه آخری مشهد

0

منبع: دلتابان
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 799

به "مهمترین رستوران های مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین رستوران های مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید