اختلافات خانوادگی قربانی گرفت

به گزارش سفر به آنتالیا، سرپرست پلیس فتا گیلان از دستگیری برادری که با انگیزه اختلاف خانوادگی در یکی از پیغام رسان های خارجی برای خواهر خود ایجاد مزاحمت می کرد در شهرستان رشت اطلاع داد.

اختلافات خانوادگی قربانی گرفت

به گزارش خبرنگاران، سرگرد ایرج پورمستمند با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت شکایت خانمی 59 ساله مبنی بر اینکه فردی در یکی از پیغام رسان های خارجی با ارسال عکس، کلمات ناشایست و غیراخلاقی برای وی مشکلاتی ایجاد نموده، آنالیز موضوع در دستور کار پلیس فتا نهاده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به این که کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات پلیسی متهم را در شهرستان رشت شناسایی کردند، اضافه نمود: معین شد که متهم برادر شاکیه بوده است.

وی اضافه نمود: مأموران انتظامی پس از شناسایی فرد مورد نظر با هماهنگی مقام قضائی به محل سکونت متهم اعزام شدند و با مدارک و مستندات موجود وی را دستگیر کردند.

سرگرد پورمستمند بیان نمود: متهم در آنالیز فنی پلیس هدف خود را ایجاد مزاحمت، سلب آسایش و تسویه حساب شخصی اعلام و به بزه انتسابی خود اعتراف کرد.

سرپرست پلیس فتا استان گیلان در انتها با اعلام این که متهم 42 ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی گردید از شهروندان خواست، ضمن رعایت اصول اخلاقی، قانونی و تقوای الهی در ارتباط با انتشار و اشتراک محتوا، در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیغام رسان های تلفن همراه مراتب را به وسیله نشانی اینترنتی پلیس فتا www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی، اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 147

به "اختلافات خانوادگی قربانی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلافات خانوادگی قربانی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید