اتمام پایدارسازی آب رسانی به روستاهای سیل زده لرستان

به گزارش سفر به آنتالیا، خبرنگاران/لرستان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از اتمام عملیات پایدارسازی آب رسانی به 964 روستای سیل زده استان اطلاع داد.

اتمام پایدارسازی آب رسانی به روستاهای سیل زده لرستان

مهندس علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در جریان سیل فروردین ماه لرستان، 964 روستای استان با خسارات جدی روبرو شده که با همت جهادی نیروهای این شرکت در کمترین زمان ممکن آب این روستاها وصل شد.

وی اضافه نمود: پس از وصل موقت آب شرب این روستاها در کوتاه ترین زمان ممکن، عملیات پایدارسازی آب رسانی به روستاها در دستور کار قرار گرفته که توانسته ایم همه روستاهای خسارت دیده از سیل را با عملیات پایدارسازی آب رسانی به اتمام برسانیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان توضیح داد: با وجود کمبود اعتبارات در استان، نیروهای این شرکت درکمتر از سه ماه توانسته اند این عملیات مهم را اجرایی نمایند.

کاکاوند ببان کرد: در سیل اخیر بیش از 262 میلیارد تومان خسارت به زیرساخت های آب رسانی روستایی استان وارد شد که تنها 20 میلیارد تومان با تخصیص 71 درصد و به صورت اوراق دو ساله به بازسازی این مناطق تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: در سفر اخیر دکتر نوبخت به لرستان و امضای تفاهم نامه اولیه 120 میلیارد تومان جهت برطرف مشکل آب شرب روستاهای خسارت دیده از سیل در نظر گرفته شده که می بایست به تائید هیات دولت برسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان اظهار امیدواری کرد تا با تخصیص این مبلغ اعتبار، بتوان بخشی از مسائل روستاهای یاد شده و مطالبات پیمانکاران فعال در زمینه بازسازی روستاهای سیل زده را پرداخت کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 555

به "اتمام پایدارسازی آب رسانی به روستاهای سیل زده لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام پایدارسازی آب رسانی به روستاهای سیل زده لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید