آمادگی اماکن ورزشی کرمان برای قرنطینه بیماران

به گزارش سفر به آنتالیا، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می گیرد.

آمادگی اماکن ورزشی کرمان برای قرنطینه بیماران

میثم پاریزی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، به شیوع ویروس کرونا در کشور و شرایط بحرانی این روز ها اشاره کرد و گفت: بر اساس اطلاعیه شماره 5 ستاد ملی مقابله با کرونا در ورزش، تمام اماکن و باشگاه های ورزشی، مسابقات، لیگ های مختلف و تمرینات ورزشی باشگاه ها در سراسر استان تا سرانجام سال تعطیل خواهند بود.

او اضافه نمود: با توجه به گزارش های ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ادامه شرایط موجود در خصوص شیوع این بیماری و لزوم اقدامات پیشگیرانه، تصمیمات مقتضی درباره فعالیت های ورزشی فروردین ماه، پس از بررسی شرایط روز، متعاقباً با توجه به اطلاعیه های ستاد مقابله با کرونا در ورزش اعلام خواهد شد.

پاریزی به بیان گزارشی از تعطیلی تمامی سالن ها، باشگاه ها و هیئت های ورزشی در استان پرداخت و شرح داد: بسیاری از باشگاه ها برای تعطیل کردن و سلامتی ورزشکاران پیشقدم بودند که این جای تقدیر دارد.

او بیان داشت: حتی برخی از صاحبان ملک های ورزشی به دلیل تعطیلی باشگاه ها در تصیمی خودجوش اجاره مکان را از مستاجرین خود نمی گیرند که این نیز ستودنی و و کار زیباییست که باشگاه ها را بیشتر برای تعطیلی ترغیب می کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: مدتی که افراد به ناچار امکان استفاده از فضا های ورزشی مورد قرارداد با اداره کل و هیئت های ورزشی را ندارند، به سرانجامی قرارداد آن ها اضافه نموده می شود.

پاریزی به قرارداد های فضا های ورزشی در اختیار بخش خصوصی نیز اضافه نمود: برای این قرارداد ها به دنبال راه چاره هستیم و انتطار این است که مدیران مجموعه های ورزشی با نگاه گذشت بتوانند تعامل داشته باشند.

او از بازدید روزانه از اماکن ورزشی و باشگاه ها از طریق این اداره کل و هیئت های ورزشی خبر داد و گفت: در این ایام اگر باشگاه ورزشی فعالیت داشته باشد، تخلفش به صورت مکتوب به دایره نظارت ارسال و پلمب می شود.

پاریزی با تأکید بر اینکه برای ریشه کن کردن این بیماری با دستگاه های مربوطه همگام خواهیم بود، اضافه نمود: به دستور وزیر ورزش، تمامی اماکن و خوابگاه های ورزشی این استان در صورت لزوم به منظور قرنطینه بیماران، در اختیار ستاد مدیریت بحران قرار می گیرد.

ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 872

به "آمادگی اماکن ورزشی کرمان برای قرنطینه بیماران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی اماکن ورزشی کرمان برای قرنطینه بیماران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید