کمیته انضباطی؛ پاسخی که به درخواست خوابگاه دانشجویان شهید چمران اهواز داده شد

به گزارش سفر به آنتالیا، با وجود واکسیناسیون گسترده اما هنوز دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هایی مثل روانشناسی که برای استفاده از کیلینیک های خود نیازمند به استفاده از خوابگاه هستند از داشتن خوابگاه محروم هستند. این دانشجویان که دست به اعتراض زده بودند به کمیته انضباطی دانشگاه دعوت شدند.

کمیته انضباطی؛ پاسخی که به درخواست خوابگاه دانشجویان شهید چمران اهواز داده شد

به گزارش گروه استان ها خبرنگاران، با وجود واکسیناسیون گسترده اما هنوز دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته هایی مثل روانشناسی که برای استفاده از کیلینیک های خود نیازمند به استفاده از خوابگاه هستند از داشتن خوابگاه محروم هستند.

یکی از دانشجویان در گفتگویی با دانشجو اظهار کرد: دانشجویان رشته روانشناسی به شدت نیازمند خوابگاه هستند؛ اما به آن ها خوابگاه تعلق نمی گیرد؛ بنابراین به همراه چند تن از دانشجویان به معاونت آموزشی و دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز اعتراض کردیم. بعد از مدتی در کمال نا باوری نه تنها مسئله خوابگاه حل نشد؛ بلکه تعدادی از دانشجویان معترض به کمیته انضباطی دانشگاه دعوت شدند.

وی ادامه داد: به همین دلیل روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز اینگونه پاسخ داد: در اختیار قرار دادن خوابگاه به دانشجویان تحصیلات تکمیلی منوط به نظر استاد راهنما و مدیریت گروه مربوطه است که با تایید این دو مقام دانشگاه خوابگاه هایش را در اختیار دانشجویان قرار می دهد. اکنون که ما صحبت می کنیم تعدادی از دانشجویان که شرایط فوق را داشتند از خوابگاه در حال استفاده هستند.

وی در رابطه با موضوع دعوت دانشجویان معترض به کمیته انضباطی توضیح داد: امکان ندارد دانشجویی صرف اعتراض داشتن به کمیته انضباطی دعوت گردد و حتما مسائل دیگری هم دخیل است که پس از آنالیز های بیشتر اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1838

به "کمیته انضباطی؛ پاسخی که به درخواست خوابگاه دانشجویان شهید چمران اهواز داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته انضباطی؛ پاسخی که به درخواست خوابگاه دانشجویان شهید چمران اهواز داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید