چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم

به گزارش سفر به آنتالیا، فرمانده دافوس توضیح داد: چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم.

چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم

به گزارش ایسنا، امیر حسین ولی وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش(دافوس) صبح دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب صلح و دفاع در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما در دافوس آموزش جنگ و جنگیدن را در سطوح تاکتیکی، عملیاتی و راهبردی به دانشجویان ایرانی و غیرایرانی می دهیم و بر همین مبنا قصد کردیم این بار نمایشگاه کتاب صلح و دفاع را راه اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه همه باید بدانند که کار ما در دافوس جنگ است اما اصل کار ما و پیغام مان صلح است، اضافه کرد: نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع با همکاری چند موسسه انتشاراتی داخل و خارج از کشور راه اندازی شده و نوید خوبی برای تحقیقات پیش رو در مباحث مربوط به صلح و دفاع و جنگ و دفاع است.

فرمانده دافوس گفت: بسیاری از کشورها در برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع با دافوس ارتش همکاری کردند و ما در اختتامیه این نمایشگاه پیغام دبیرکل سازمان ملل متحد در باب صلح را خواهیم داشت.

امیر ولی وند در خاتمه با بیان اینکه پیغام نمایشگاه بین المللی کتاب صلح و دفاع این است که ما هم به دنبال صلح هستیم و هم آماده جنگ، تاکید نمود: ما چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 1 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 383

به "چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چون صلح می خواهیم باید خودمان را برای جنگ آماده کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید