ویروس کرونا را با استارت آپ های ایرانی دور بزنید ، خدمات کسب وکار های نوپا در روز های حوصله سربر

به گزارش سفر به آنتالیا، کافی است کسب وکار های نوپا و استارت آپ های ایرانی ارائه دهنده خدمات را بشناسید تا در شرایط سخت کرونایی حوصله تان سر نرود و کارهایتان را مرتب انجام دهید.

ویروس کرونا را با استارت آپ های ایرانی دور بزنید ، خدمات کسب وکار های نوپا در روز های حوصله سربر

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری رییس جمهور؛ همه ما نسبت به روز های پیشین، از فضای مجازی و بستر اینترنت، بیش تر استفاده می کنیم. استارتاپ هایی که چندسالی است به سرعت رشد نموده اند و در این روز های کرونایی، قابلیت های منحصر به فرد خود را به خوبی نشان می دهند، بر بستر این فضا، خدمات و محصولاتی را کاآمد، کیفی و در دسترس به ما ارائه می نمایند که می تواند کمک گر روز های کرونایی باشد.

خوراکی های آنلاین

کمیته مقابله با کرونا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با هدف پیگیری اقدامات و پروژه های کوتاه مدت و بلندمدت علمی و فناورانه مقابله با بیماری کرونا همراه شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها شده است. قرار بر این است که تازه ترین دستاورد ها و پیشرفت های علمی در حوزه مبارزه با این بیماری و گزارش های مختلف توسط دبیران کمیته و سایر اعضا در ایام مختلف به مردم و مسوولان اعلام گردد.

خدمات سلامت آنلاین

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری هم به عنوان رئیس این کمیته مدتی است به صورت مستمر از فعالیت ها و اقدامات معاونت علمی برای مقابله با این بیماری، گزارش هایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر می نماید. او در دومین گزارشی که به گام های پیموده شده برای مقابله و شکست ویروس کرونا توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برداشته شده است که با هم می خوانیم: صد ها فروشگاه خرید اینترنتی مانند دیجی کالا، اسنپ مارکت، فیدیبو، ترب، بازرگام و ... در حال سرویس دهی هستند.

آموزش آنلاین

استارتاپ های فراوری محتوا و نمایش محتوا های دیجیتال مثل آپارات، فیلیمو، تماشا و نمآوا، چهارخونه و... در حال عرضه توسعه کار های خود هستند و همه ما را سرگرم می نمایند.

سرویس های خدمات آنلاین مانند اسنپ، تپسی، آپ، استادکار، اوبار، آچاره و سرویس های بار مانند الوپیک و اسنپ باکس، ترابرنت و سرویس های خریدکتاب، آموزش، مشاوره، ورزش و سلامتی، بیمه و امور بانکی حمایت مردم از این کسب و کار ها که در واقع حمایت از جوانان خود وکشور است طی سال های گذشته ودر این روز های سخت بسیار مهم است.

خرید آنلاین

البته هستند کسب و کار هایی که ضربات مهلکی در این ایام دریافت نموده اند مانند بسکمک که در حوزه گردشگری فروش غذا و ... فعالیت می کردند. تدابیری برای این موضوع هم اندیشه و اجرایی شده است.

مسائل این کسب و کار ها با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی در حال حل و فصل شدن است و خط اعتباری 500 میلیارد تومانی برای برطرف و تعدیل مسائل این کسب و کار ها توسط صندوق نوآوری و خط اعتباری 400 میلیارد تومانی به وسیله صندوق توسعه ملی و همینطور حمایت های مادی و معنوی معاونت علمی و رایزنی با سایر نهاد ها و سازمان ها در حال اجرا است.

خدمات ارسال آنلاین

این گزارش ها ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 888

به "ویروس کرونا را با استارت آپ های ایرانی دور بزنید ، خدمات کسب وکار های نوپا در روز های حوصله سربر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا را با استارت آپ های ایرانی دور بزنید ، خدمات کسب وکار های نوپا در روز های حوصله سربر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید