واکنش آلمان به انفجار دو نفتکش در دریای عمان

به گزارش سفر به آنتالیا، وزیر امور خارجه آلمان اقدامات خرابکارانه ای مانند انفجار دو نفتکش در دریای عمان را برای صلح منطقه خطرناک دانست.

واکنش آلمان به انفجار دو نفتکش در دریای عمان

با همراهی تور مسافرتی به عمان از نگین خاورمیانه مسقط و صلاله دیدن کنید و با زیبایی های خاورمیانه و فرهنگ شیخ نشین ها آشنا شوید .

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه دی ولت آلمان، دولت آلمان هم به حادثه انفجار دو نفتکش در دریای عمان واکنش نشان داد.

هایکو ماس، وزیر امور خارجه آلمان روز پنجشنبه در سخنانی در برلین گفت که این حادثه بسیار نگران کننده است. این رخدادی است که می تواند منجر به تشدید تنش ها گردد.

وی اضافه کرد: این گونه اقدامات خرابکارانه عموما همیشه تهدیدی برای مسیرهای تجاری باز و در حال حاضر تهدیدی برای صلح است.

ماجا کوسیانچیچ سخنگوی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم روز پنجشنبه در واکنش به حادثه انفجار دو کشتی نفتکش در دریای عمان، کشورهای منطقه را به خویشتن داری دعوت کرد .

پیش از ظهر پنجشنبه دو کشتی نفتکش شامل نفتکش Front Altair که با پرچم جزایر مارشال متعلق به نروژ از قطر اتانول بارگیری نموده بود و نفتکش Kokuka Courageous که با پرچم پاناما از الجبیل عربستان به مقصد سنگاپور، محموله متانولحمل می کرد، دچار حادثه شدند که بنا بر ادعای رسانه های غربی هدف حمله قرار گرفته اند .

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 649

به "واکنش آلمان به انفجار دو نفتکش در دریای عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش آلمان به انفجار دو نفتکش در دریای عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید