نگرانی مقام های آمریکایی از حملات بدافزارها علیه انتخابات 2020

به گزارش سفر به آنتالیا، دولت آمریکا قصد دارد برنامه ای را برای محافظت از سامانه های انتخاباتی 2020 و اطلاعات رای دهندگان اجرا کند.

نگرانی مقام های آمریکایی از حملات بدافزارها علیه انتخابات 2020

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، مقام های آمریکایی به شدت نگران حملات بدافزارهای باج گیر به سامانه های انتخابات ریاست جمهوری 2020 هستند و قصد دارند برنامه گسترده ای را برای محافظت از اطلاعات و داده های رای دهندگان آمریکایی و سامانه های انتخاباتی اجرا کنند.

بر اساس این گزارش، سامانه های انتخاباتی آمریکا که شرایط رای دهندگان را پیش از شرکت در انتخابات مورد بررسی قرار می دهد، در جریان انتخابات 2016 میلادی توسط هکرهای روسی هدف قرار گرفت، هکرهایی که قصد جمع آوری اطلاعات را داشتند.

مقام های اطلاعاتی آمریکا اکنون نگران آن هستند که هکرهای خارجی در انتخابات 2020 نیز تنها پایگاه اطلاعاتی رای دهندگان آمریکایی را هدف قرار خواهند داد بلکه تلاش می کنند تا در روند انتخابات دخالت کرده و یا اطلاعات و داده ها را مختل کرده یا به طور کامل نابود کنند.

یک مقام ارشد آمریکایی در این باره گفت: ما خطراتی را که علیه این سامانه ها وجود دارد، بسیار بالا ارزیابی می کنیم.

آژانس امنیت زیرساخت و امنیت سایبری آمریکا نیز نگران آن است که پایگاه اطلاعاتی رای دهندگان هدف حملات بدافزارهای باج گیر قرار داشته باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 305

به "نگرانی مقام های آمریکایی از حملات بدافزارها علیه انتخابات 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی مقام های آمریکایی از حملات بدافزارها علیه انتخابات 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید