نگرانی جمهوریخواهان نسبت به از دست دادن سنا به دلیل عمکرد ضعیف ترامپ

به گزارش سفر به آنتالیا، سناتورهای جمهوریخواه با نگرانی شدیدی نظرسنجی های جدید درباره کاهش رضایت رای دهندگان آمریکایی از عملکرد دولت ترامپ در مقابله با ویروس کرونا را دنبال می نمایند.

نگرانی جمهوریخواهان نسبت به از دست دادن سنا به دلیل عمکرد ضعیف ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، سناتورهای جمهوریخواه نگران این مساله هستند که عملکرد ضعیف دولت ترامپ در مقابله با شیوع ویروس کرونا در نهایت موجب از دست رفتن اکثریت کرسی های آنها در مجلس سنا گردد، مساله ای که در نظرسنجی های جدید اجرا شده به خوبی نمایان شده است.

بر اساس این گزارش، 2 انتقاد عظیم و جدی که سناتورهای جمهوریخواه به طور خصوصی علیه ترامپ مطرح نموده اند عبارتند از عملکرد ضعیف کاخ سفید در انجام آزمایش های گسترده ویروس کرونا و همین طور اظهارات نامناسب و متناقض ترامپ درباره مدیریت این بحران.

عظیمترین دردسری که جمهوریخواهان اکنون با آن روبرو هستند، افول مالی است آن هم در شرایطی که بر اساس آمارهای وزارت کار آمریکا، نرخ بیکاری به 14.7 درصد رسیده است.

سناتورهای جمهوریخواه به این مساله اذعان دارند که محبوبیت و رضایت مردم آمریکا از ترامپ کمتر از 50 فرماندار ایالت های این کشور و همین طور کمتر از محبوبیت سایر رهبران دنیا است.

نتایج یک آنالیز جدید اجرا شده از 22 هزار رای دهنده در 50 ایالت آمریکا نشان می دهد که در همه ایالت های آمریکا میزان رضایت مردم از عملکرد فرمانداران بیشتر از دونالد ترامپ یا نمایندگان کنگره بیشتر بوده است.

نظرسنجی موسسه تحقیقاتی هارت ریسرچ نیز نشان می دهد محبوبیت جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا 9 درصد بیشتر از ترامپ در 6 ایالتی است که سناتورهای جمهوریخواه با رقابت سختی برای انتخاب مجدد روبرو هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1024

به "نگرانی جمهوریخواهان نسبت به از دست دادن سنا به دلیل عمکرد ضعیف ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی جمهوریخواهان نسبت به از دست دادن سنا به دلیل عمکرد ضعیف ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید