نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو برگزار شد

به گزارش سفر به آنتالیا، نشست کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو عصر روز گذشته و به ریاست سجادی برگزار شد.

نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو برگزار شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، دومین نشست اعضای کادر سرپرستی کاروان اعزامی ایران به المپیک 2020 توکیو عصر امروز و به ریاست نصراله سجادی سرپرست کاروان ایران در حالی برگزار گشت که شرح وظایف هر عضو و بخش کاروان تشریح و به مسئول مربوطه ابلاغ شد.

در ابتدای این نشست سجادی با تاکید بر ایجاد شرایطی آرام و بدون دغدغه برای کاروان اعزامی از تک تک اعضا خواست تا در طول بازی ها نیز با همین اولویت فعالیت های خود را پیگیری کنند و افزود: شکی نیست که در طول بازی ها ورزشکاران و کادر فنی بنا بر روز و ساعت رویداد، شرایط خاص روحی و روانی متغییری خواهند داشت که این موضوع مهمترین نوع حساسیت و توجه کادر سرپرستی را می طلبد.

وی تاکید کرد: از شما انتظار می رود با درک این شرایط و با بهترین نوع برخورد و رفتار در ایجاد آرامش روحی و روانی برای اعضای کاروان کوشش و کوشش کنید.

در ادامه نشست سجادی به تشریح ریز وظایف هر کدام از مسئولین فنی، رسانه، تشریفات، حراست و امنیت، پزشکی، مالی، اسکان و تغذیه کاروان پرداخت و اظهار داشت که مسئولین هر بخش موظفند ضمن پیاده سازی امور محوله به سایر بخش های کاروان نیز در صورت لزوم کمک کنند و با انجام یک کار تیمی فضایی مناسب و بی دغدغه را برای کاروان و افراد اعزامی فراهم کنند.

در ادامه هر کدام از اعضا گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در حوزه فعالیتی خود را به سرپرست کاروان ارائه دادند.

ضمناً مقرر گشت تا در آخر خرداد ماه اولین نشست هماهنگی کادر سرپرستی با سرپرستان و سرمربیان رشته های اعزامی به المپیک 2020 توکیو برگزار گردد.

در این نشست که در محل سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار گشت سید نصرالله سجادی به عنوان سرپرست کاروان، پیمان فخری معاون و فرید فتاحیان، سید اشکان اردیبهشت، اصغر فرخی، بهداد سلیمی، سید احمد بابایی، محمود عبدالهی، حمید سلامی، سید فاطمه موسوی و مهدی چراغی بعنوان اعضای کادر سرپرستی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1687

به "نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو برگزار شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست کادر سرپرستی بازی های المپیک توکیو برگزار شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید