نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران تعیین شد

به گزارش سفر به آنتالیا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران برای برگزاری امتحانات انتها ترم اطلاعیه ای صادر کرد.

نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران تعیین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش حوزهمعاونت آموزشی دانشگاه تهران برای برگزاری امتحانات خاتمه ترم سال 98- 99 اطلاعیه ای به توضیح زیر صادر کرد.

1-امتحانات دروس مقطع کارشناسی دانشگاه تهران به صورت حضوری و طبق تقویم آموزشی و برنامه زمانبندی اعلام شده برای هر درس، از تاریخ 05/ 04/ 1399 برگزار خواهد شد. دانشجویان ساکن در استان های تهران، البرز و قم با حضور در دانشکده های خود در دانشگاه و دانشجویان ساکن در شهرستان ها با حضور در مراکز و واحدهای دانشگاه پیغام نور استان های محل سکونت خود در آزمون های خاتمهی نیمسال شرکت خواهند کرد. سوالات آزمون ها به صورت چند گزینه ای خواهد بود. انتخاب محل آزمون بعهده دانشجو است. سامانه مربوط به نحوه انتخاب محل آزمون و مراکز و واحدهای دانشگاه پیغام نور، متعاقباً توسط مرکز فناوری اطلاعات دانشگاه اعلام خواهد شد.

2-پیرو بخشنامه های قبلی، امتحانات دروس مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری برای همه دانشجویان به صورت الکترونیکی برگزار می گردد. استاد هر درس مرجع ارزشیابی دانشجو در همان درس بوده و نسبت به ارزیابی و امتحانات خاتمهی اقدام خواهد نمود؛ در موارد خاص آزمون بعضی از دروس با تأیید معاونت آموزشی دانشکده و ستاد برگزاری آزمون های دانشگاه می تواند بر اساس مفاد بند یک برگزار گردد.

اسکان دانشجویان مهم ترین دغدغه برگزاری حضوری امتحانات است

3-آزمون خاتمه ترم دانشجویان خارجی که به کشور خود بازگشته اند صرفاً به صورت الکترونیکی برگزار گردد و برای آن دسته از دانشجویان خارجی که در داخل کشور هستند مطابق بندهای 1 و 2 صورت پذیرد.

4-مرکز مدیریت دانش و یادگیری الکترونیکی دانشگاه اطلاعات لازم در مورد روش های آزمون های الکترونیکی و مستندات لازم برای برگزاری آزمون های الکترونیکی را به واحدها ارائه خواهد داد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 13 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1069

به "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه تهران تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید