میز بار صبحانه، راهنمای اضافه کردن کانتر به فضای آشپزخانه

به گزارش سفر به آنتالیا، میز بار صبحانه؛ روش اضافه کردن کانتر به فضای آشپزخانه

میز بار صبحانه، راهنمای اضافه کردن کانتر به فضای آشپزخانه

هر آشپزخانه ای به یک میز و محل نشستن، مانند میز بار صبحانه احتیاج دارد که شما بتوانید صبحانه خود را روی آن نوش جان کنید، هر روز صبح قبل از خروج از خانه، عناوین اصلی خبری را چک کنید یا این که بچه ها بتوانند بعد از مدرسه روی آن شیرینی بخورند و یا تا آماده شدن شام به وسیله والدین بتوانند تکالیف خود را روی آن انجام بدهند. اگر فضای اضافی مناسب را در آشپزخانه خود دارید، میز بار صبحانه راهکار مناسبی برای تمام موارد ذکر شده در بالا است.

مقدار گیری های درست برای ساخت میز بار صبحانه

قبل از این که ساختن هر وسیله ای را آغاز کنید، باید جزئیات آن را در نظر بگیرید. ارتفاع مبه وسیله میز بار صبحانه به طور معمول 42 اینچ است. شما باید ارتفاع میز بار خود را بین 36-42 اینچ نگه دارید، چرا که در غیر این صورت جایگاه های میز بار شما به راحتی زیر آن ها قرار نمی گیرند.

چه بخواهید میز بار صبحانه شما از داخل یک دیوار بیرون آورده گردد، چه این که تبدیل به یک تقسیم نماینده فضا گردد و یا در امتداد یک دیوار خالی به اسم قفسه قرار بگیرد، باید راستا گذر کافی را برای آن در نظر بگیرید. در حقیقت ارتفاع چهل و دو اینچ چیزی شبیه جادو است. به یاد داشته باشید، حتی اگر فضای کافی برای راه رفتن در اختیار دارید ، ممکن است به جای کافی برای قرار دادن مبلمان و یا ویلچر در این نقطه یا جای دیگر احتیاج داشته باشید.

قبل از تصمیم گیری برای نصب میز بار صبحانه جای میخ ها را پیدا کنید. باید میز بار را بر روی حداقل دو میخ نصب کنید که در فاصله 16 اینچی از دیوار قرار داشته باشند.

انتخاب سطح رویی میز بار صبحانه؛ کانتر

تقریباً هر سطح جامدی، با حداقل 24 اینچ عمق، می تواند یک سطح رویی زیبا را به وجود آورد. یک تکه چوب سخت را در نظر بگیرید، آن را مستقیم یا با لبه طبیعی آن برش دهید. یا، یک کانتر سطح جامد مانند سنگ مرمر بخرید، یا از تخته سه لا یا چیزی مانند یک درب قدیمی برای سطح میز بار صبحانه بهره ببرید. پس از انتخاب قسمت بالای آن، آن را به مقدار برش داده و مطابق میل خود قبل از ساخت پایه، آن را روکش کنید.

نحوه ساخت یک میز بار صبحانه دیواری

این سبک از میز بار صبحانه، از یک دیوار بیرون می آید و از سمت دیگر به وسیله یک پایه روی زمین قرار می گیرد. صاحبان خانه اغلب این سبک را انتخاب می نمایند تا بین آشپزخانه و اتاق نشمین فضای تقسیمی ایجاد گردد. برای پایه میز بار، شما می توانید یک میله چوبی از پیش ساخته شده در ابعاد 5 در 5 اینچی بخرید، یا از یک ستون قدیمی یا یک میله میز بار قدیمی بهره ببرید.

ابتدا با استفاده از قطعات 2 در6 و با پیچ کردن آن ها به یکدیگر، یک سیستم پشتیبانی ایجاد کنید تا شکل I ایجاد گردد. یک سمت شکل I را به دیوار بچسبانید و سمت دیگر آن را روی پایه قرار دهید. برای مطابقت با قسمت رویی میز بار صبحانه، میله را رنگ آمیزی نموده و یا روکش کنید.

پس از اتمام پایه پشتیبانی، یک خط کوچک با فاصله 42 اینچ از کف را به سمت هر میخ که در دیوار پشتیبانی خود انتخاب نموده اید، علامت گذاری کنید. مطمئن شوید که آن ها همسطح باشند. با استفاده از دریل، پیچ ها را روی سوراخ های تعیین شده، قرار دهید.

نحوه ساخت قفسه صبحانه

اگر فضایی ندارید که بتوانید میز بار صبحانه را از داخل دیوار بیرون آورید، یک قفسه در امتداد دیوار، مکان مناسبی برای خوردن نان تست صبح شما می باشد. برای این مدل از میز بار، شما فقط به سطح رویی میز بار خود و چند براکت قفسه ای یا کوربل های معماری احتیاج دارید. مراحل قبلی زدن میخ ها را تکرار کنید. سطح بالایی میز را روی آن قرار دهید و در جای خود پیچ کنید.

نحوه ایجاد یک میز بار جزیره ای

اگر از قبل، یک آشپزخانه جزیره ای دارید، اضافه کردن یک میز بار صبحانه راحت تر از آن چیزی است که فکر می کنید. به سادگی یک میز بار نو برای این جزیره بخرید که چند فوت از یک طرف بزرگتر باشد و یک بستر ایجاد گردد. اگر به کارهای دستی علاقه ندارید یا دنبال چیزی موقتی هستید، خرید یک میز بار جزیره ای آماده با چرخ را در نظر بگیرید.پ

منبع: اتاق
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1812

به "میز بار صبحانه، راهنمای اضافه کردن کانتر به فضای آشپزخانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز بار صبحانه، راهنمای اضافه کردن کانتر به فضای آشپزخانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید