راهنمای هزینه سفر به مادرید

به گزارش سفر به آنتالیا، مادرید نه تنها مرکز اسپانیا است بلکه بزرگ ترین شهر این کشور هم محسوب می شود. ویژگی خوب این شهر این است که از دیگر شهرهای اروپای غربی ارزان تر است. هزینه های پایین به همراه معماری زیبا و تفریحات شبانه ی پرانرژی این شهر را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در اروپا تبدیل کرده است. اگر قصد سفر به مادرید را دارید با مجله گردشگری خبرنگاران همراه باشید تا راهنمای کامل هزینه سفر به مادرید را بخوانید. نکته حائز اهمیت برای ایرانیان اخذ ویزای اسپانیا است که در مجله گردشگری دورونزدیک کامل به آن پرداخته ایم. بلیط هواپیما را ارزان خریداری کنید.

راهنمای هزینه سفر به مادرید

میانه هزینه سفر به مادرید در هر روز

هزینه ها بر اساس مایحتاج ضروری زندگی دسته بندی شده اند پس شامل تفریحاتی مانند ورودی های مختلف، خرید سوغات و لباس شرکت در تورهای گردشگری، غذای عالی و دیگر خریدهای غیرضروری نخواهد شد. پس سعی کنید هزینه ای جدا برای این خریدها کنار بگذارید. میانه هزینه سفر به مادرید برای یک سفر ارزان قیمت به مادرید 56 پوند است که به ترتیب زیر خواهد بود:

  • 10 پوند برای ورودی بازدید از یکی از جاذبه های گردشگری
  • 26 پوند برای غذا که شامل 4 پوند برای صبحانه، 6 پوند برای ناهار و چهارده پوند برای شام و 2/5 پوند برای دسر و نوشیدنی خواهد بود خرید بلط هواپیمای تهران مادرید
  • 1/5 پوند برای حمل و نقل و 18 پوند برای اقامت در هاستل

ورودی جاذبه های گردشگری مادرید

مادرید جاذبه های گردشگری زیادی دارد که بیشتر آنها ورودی ارزان دارند و بعضی از آنها در بعضی از روزهای هفته رایگان هستند. قیمت ورودی جاذبه های گردشگری مادرید به شرح زیر است:

  • ورودی کاخ سلطنتی 10 پوند
  • ورودی موزه تیسن بورنمیسا 12 پوند که در روزهای دوشنبه بعدازظهر رایگان خواهد بود
  • ورودی موزه دل پرادو 15 پوند
  • ورودی کلیسای باسیلیکا د سانفرانسیسکو ال گرانده 3 پوند که در زمان عشای ربانی رایگان خواهد بود
  • شرکت در تورهای گردشگری معمولاً رایگان است اما اگر هزینه ای داشته باشد حدود 15 تا 50 پوند خواهد بود تجربه شگفت انگیز در مادرید
  • تورهای دوچرخه سواری از 22 تا 35 پوند قیمت دارند

هزینه غذا در مادرید

مانند خیلی از کشورهای اروپایی جنوبی قیمت غذا در مادرید بسیار مناسب است. بنابراین خوردن غذاهای خوب با قیمت مناسب چندان سخت نیست. میانه قیمت غذا در مادرید به شرح زیر است:

  • صبحانه، از صبحانه های رایگان تا پنج پوند

خیلی از هاستل ها صبحانه رایگان که شامل نان کروسان، شیر، قهوه، چای و آبمیوه است را به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می دهند. یک صبحانه معمولی مادرید از نان تست به همراه مارمالاد و قهوه تشکیل شده است. چوروس به همراه سس شکلات انتخاب دیگری برای صبحانه است که حدود 4 پوند قیمت دارد.

در شهر مادرید صبحانه خیلی زود خورده می شود؛ بنابراین اگر زیاد بخوابید ممکن است صبحانه را از دست بدهید. البته می توانید اسنک هایی مانند تست و پنیر و املت را به جای صبحانه میل کنید. بهترین سواحل اسپانیا

  • ناهار از 3 تا 10 پوند

از زمان های قدیم وعده ناهار یکی از مفصل ترین وعده های غذایی در مادرید بوده است که شامل چندین نوع غذا می شود. با این حال می توانید با هزینه ای کم ناهار خود را میل کنید. افرادی که می خواهند در هزینه های خود صرفه جویی کنند با خرید نان، پنیر و میوه از سوپرمارکت ها و پرداخت تنها چند یورو ناهار خود را تهیه می کنند. پنز اند کمپانی یک رستوران زنجیره ای فست فود است که انواع ساندویچ ها و سالادها را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهد. با پرداخت 4 تا 7 یورو می توانید ساندویچ نوشیدنی و مخلفات را خریداری کنید. یک غذای بیرون بر ساده مانند کباب و سیب زمینی حدود 5 پوند خواهد بود. صرف ناهار در رستوران ها و کافه ها حدود 10 پوند هزینه خواهد داشت.

  • هزینه صرف شام در مادرید

مردم اسپانیا تمایل دارند شام خود را حدود ساعت 9 الی 11 شب میل کنند. یکی از راه های رفع گرسنگی از ناهار تا شام تاپاس است. می توانید از انواع مختلف آن کمی برداشته و یک غذای کامل با آن تهیه کنید. برای خوردن تاپاس 3 الی 5 پوند باید هزینه پرداخت کنید. اگر می خواهید تاپاس را به عنوان شام میل کنید باید حدود 15 پوند پرداخت کنید.

کوسیدو یکی از غذاهای معروف مادرید حدود 18 الی 30 پوند قیمت دارد.

اگر می خواهید غذای خود را در رستوران صرف کنید بهتر است در جاهایی که کمتر در جهت توریست ها واقع شده است غذا میل کنید. در این گونه رستوران ها می توانید با حدود 15 پوند یک غذای خوب سفارش دهید.

میانه هزینه حمل و نقل در مادرید

هزینه حمل و نقل در مادرید بسیار پایین است و می توانید این کار را از طریق مترو و خطوط اتوبوس انجام دهید. خیلی از جاذبه های گردشگری تنها 20 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارند.که می تواند هزینه سفر به مادرید را برای شما کاهش دهد. بنابراین نیازی به استفاده از وسایل نقلیه عمومی ندارید. میانه قیمت های وسایل نقلیه به شرح زیر است:

  • بلیت مترو و اتوبوس 1/5 پوند
  • بلیط مخصوص 10سفر با مترو و اتوبوس 12/25 پوند
  • هزینه اتوبوس از فرودگاه پنج پوند
  • هزینه تاکسی از فرودگاه 30 پوند

هزینه اقامت در مادرید

پیشنهاد می شود پیش از رفتن به مادرید اقامتگاه خود را رزرو کنید. اقامت در هاستل ها در مادرید بسیار به صرفه هستند و اغلب کیفیت خیلی خوبی دارند. 8 هتل لوکس در مادرید

هزینه اقامت در هاستل از 11 تا 23 پوند خواهد بود که هزینه سفر به مادرید را بسیار زیاد کاهش می دهد. برای اقامت در یک هاستل با کیفیت شبی 17 پوند باید پرداخت کنید؛ اما اگر درخواست اتاق خصوصی دارید ممکن است تا 60 پوند هم مجبور به پرداخت شوید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 7 دی 1400 بروزرسانی: 7 دی 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1932

به "راهنمای هزینه سفر به مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای هزینه سفر به مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید