معرفی 6 مرکز خرید معروف در بانکوک

به گزارش سفر به آنتالیا، یکی از لذت بخش ترین، قسمت سفر به تور تایلند خرید کردن است. چرا که این شهر پر است از مراکز خرید بزرگ و کوچک که انتخاب و تنوع زیادی را پیش روی کسانی که عاشق گشت وگذار و خرید در فروشگاه ها هستند قرار می دهد. از اجناس ارزان گرفته تا مغازه هایی با لباس های شیک، بازار بانکوک را به بازاری تمام نشدنی برای خرید تبدیل نموده اند. برای داشتن یک خرید ایده آل در بانکوک فقط کافی است بدانید که هر چیزی را از کجا بخرید؛ اما قبل از هر چیز به این نکته دقت کنید که برای خرید در این بازار شلوغ و بی انتها یک قانون طلایی وجود دارد و آن چانه زدن است، پس کم رویی در خرید را فراموش کنید و تا جایی که می توانید چانه بزنید.

معرفی 6 مرکز خرید معروف در بانکوک

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

در ادامه مطلب مراکز خرید معروف در تور تایلند را به شما معرفی می کنیم.

بازار پراتونام

این بازار مرکز خرید لباس های ارزان قیمت شهر بانکوک است. بیش از 3000 مغازه در این بازار وجود دارد که به شما امکان این را می دهد در تور تایلند تا جایی که دلتان می خواهد خرید کنید. علاوه بر لباس مغازه های کیف و کفش و صنایع دستی هم در این بازار وجود دارند و شما می توانید سوغاتی هایی با نرخ مناسب تهیه کنید. بازار پراتونام به همواره به صورت شبانه روزی باز است.

پلاتینیوم فشن مال:

این مرکز خرید در خیابان معروف پراتونام واقع شده است و بیش از 2500 مغازه دارد. اگر به دنبال خرید لباس های مد روز با نرخ های مناسب در تور تایلند هستید حتماً به این بازار سر بزنید. تمامی اجناس در فروشگاه پلاتینیوم 10 تا 30 در صد زیر قیمت به فروش می رسد. این مرکز خرید علاوه بر لباس مکان بسیار خوبی برای خرید اکسسوری هایی مانند کمربند، کیف دستی و زیورآلات است.

ام بی کی سنتر:

یک مرکز خرید سربسته و بزرگ با 2000 مغاره در شهر بانکوک است که در بین گردشگران تور تایلند و بومیان بسیار معروف است. مغازه های این مرکز خرید بسیار متنوع هستند و شما می توانید، لباس های شیک را با قیمتی مناسب تهیه کنید.

بازار ویکتوری مانیومنت:

مرکز خریدی بسیار بزرگ با مغازه های شیک و متنوع است که علاوه بر فروشگاه، پر است از کافه، رستوران و مراکز سرگرمی که باعث شده گردشگران تور تایلند از آن دیدن نمایند. بهترین زمان رفتن به این مرکز خرید بعدازظهر است.

سنترال ورد:

سنترال ورد بزرگ ترین و شیک ترین مرکز خرید در بانکوک است که با داشتن فروشگاه های زیبا و تفریحات متنوع بهترین مکان برای خرید و گذراندن وقت در این شهر است. با رفتن به این مرکز خرید، علاوه بر یک خرید مناسب در تور تایلند می توانید از نشستن در رستوران ها و تست غذاهای تایلندی نیز لذت ببرید.

ترمینال 21:

ترمینال 21 یکی از متفاوت ترین مراکز خرید در تور تایلند است که در ساخت آن از ایده سفر استفاده شده. علامت های راهنما در این مرکز خرید مانند علائم فرودگاه ها هستند و هر طبقه آن مانند یکی از شهرهای معروف جهان طراحی شده است. خرید کردن در ترمینال 21 حس متفاوتی از خرید در بانکوک را به شما می دهد. بیشتر برندهای معروف جهان در این فروشگاه شعبه دارند.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 579

به "معرفی 6 مرکز خرید معروف در بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 6 مرکز خرید معروف در بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید