مظاهری: مسائل مالی ام شخصی بود و به استقلال ارتباط نداشت

به گزارش سفر به آنتالیا، دروازه بان استقلال گفت که مسائل مالی او، شخصی است و به باشگاه استقلال مرتبط نبود.

مظاهری: مسائل مالی ام شخصی بود و به استقلال ارتباط نداشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رشید مظاهری پس از پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل تراکتور تبریز گفت: خدا را شکر که در این مسابقه پیروز شدیم و سه امتیاز به دست آوردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او و سیدحسین حسینی به صورت چرخشی در دروازه آبی ها می ایستند یا خیر، گفت: فکر نمی کنم سیستم چرخشی در تیم پیاده شود و نظر فرهاد مجیدی مهم است. امیدوارم استقلال نتیجه بگیرد و اگر مجیدی صلاح ببیند، بازی می کنم. او سرمربی تیم است و احترامش واجب. اگر صلاح بود بازی می کنم؛ اگر هم صلاح نبود، به سایر بازیکنان انرژی مثبت می دهم.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه پیش تر از مسائل مالی خودش گلایه کرده بود، شرح داد: منظورم مسائل مالی شخصی خودم بود، نه باشگاه. نتوانستم شرایط را مدیریت کنم که روی کارم تأثیر داشت و آن را جمع و جور می کنم. خدا را شکر با این شرایط، مقابل ذوب آهن بد نبودم و به استقلال کمک کردم. امیدوارم در آینده هم به تیمم کمک کنم.

مظاهری درباره اینکه گفته شد طلبکار او در تمرین استقلال حاضر شده است، گفت: اینقدر اعتبار دارم که طلبکار به تمرین نیاید. اگر چنین اتفاقی بیفتد، شما متوجه می شوید.

وی در واکنش به تمجید سرمربی استقلال از علیرضا رضایی و اینکه حضور سه دروازه بان همسطح می تواند به هر سه نفر آنها ضربه بزند، بیان نمود: برخی اتفاقات در فوتبال رخ می دهد و باید با آن کنار بیاییم. امیدوارم نظر مجیدی را به مرور زمان جلب کنم. در نهایت اوست که تصمیم نهایی را می گیرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1912

به "مظاهری: مسائل مالی ام شخصی بود و به استقلال ارتباط نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مظاهری: مسائل مالی ام شخصی بود و به استقلال ارتباط نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید