خوشحالی بازیکنان تراکتور از کسب قهرمانی، تصویری از سعید عزت اللهی در کنار پدرش

به گزارش سفر به آنتالیا، گزیده ای از پست های ورزشکاران در فضای مجازی را مشاهده می کنید.

خوشحالی بازیکنان تراکتور از کسب قهرمانی، تصویری از سعید عزت اللهی در کنار پدرش

به گزارش خبرنگار ، اینستاگرام از جمله شبکه های اجتماعی در میان مردم دنیا است که دارای مخاطبان بسیار زیادی است و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از آن به عنوان ابزاری برای بیان بعضی مسائل و موضوعات و یا دریچه ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده نمایند.

در این گزارش می توانید گزیده ای از فعالیت های مجازی ورزشکاران در 24 ساعت گذشته را مشاهده کنید.

  • تبریک کریم باقری به مناسبت قهرمانی تراکتور در جام حذفی/ عکسی قدیمی از بازیکن سابق رئال

اشکان دژاگه، بازیکن تیم ملی ایران که اکنون در باشگاه تراکتور تبریز توپ می زند، به دنبال پیروزی این تیم در مقابل باشگاه استقلال که شب گذشته رخ داد، تصاویری از خوشحالی بازیکنان تراکتور را منتشر و خدا را بابت این قهرمانی شکر کرد.

احسان حاج صفی، از بازیکنان تیم ملی و سپاهان، که اکنون در باشگاه تراکتور تبریز فعالیت می نماید نیز به مناسبت همین پیروزی، تصاویری را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

حسین طیبی، فوتسالیست ایرانی که در سال های 2017 و 2018 نیز به عنوان پنجمین فوتسالیست برتر دنیا معرفی شده بود، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشت:

خدایا شکرت

تو هر چی که بدست آوردم

و تو هر چی که از دست دادم

دیدمت

مهدی قایدی، بازیکن جوان باشگاه استقلال در حمایت از تیمش که شب گذشته بازنده میدان رقابت با تراکتور شده بود، تصویر زیر را در اینستاگرام منتشر کرد.

نسیمه غلامی، فوتبالیست پرافتخار کشور که مؤسس تیم ملی فوتسال زنان ایران و کاپیتان این تیم نیز است، با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام نوشته است:

خدایا خودت برامون بساز که اگه تو بسازی هیچکس نمی تونه خرابش کنه

جواد کاظمیان، فوتبالیست معروف ایرانی که سابقه بازی در تیم های زیادی را دارد، جمله تأمل برانگیزی را از نلسون ماندلا، اولین رئیس جمهور آفریقای جنوبی به اشتراک گذاشت.

سعید عزت اللهی، بازیکن تیم ملی ایران که اکنون در یک باشگاه دانمارکی به نام وایله بلدکلوب فعالیت می نماید، تصویری از خود و پدرش را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

محمد معصومی زاده، بازیکن بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی ایران که در پست مهاجم بازی می نماید، تصویری از خود را به همراه نوشته ای در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

بختیار رحمانی، بازیکن باشگاه صنعت نفت آبادان، که سابقه حضور در تیم های مختلفی را دارد تصویرنوشته زیر را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1250

به "خوشحالی بازیکنان تراکتور از کسب قهرمانی، تصویری از سعید عزت اللهی در کنار پدرش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوشحالی بازیکنان تراکتور از کسب قهرمانی، تصویری از سعید عزت اللهی در کنار پدرش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید