بشار رسن:قدر پیراهن پرسپولیس را می دانم

به گزارش سفر به آنتالیا، ستاره عراقی پرسپولیسی ها گفت: بار ها گفتم پرسپولیس بهترین طرفداران را دارد و من همواره ارتباط عاطفی با آن ها دارم.

بشار رسن:قدر پیراهن پرسپولیس را می دانم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یکی از دغدغه های روزهای اخیر طرفداران پرسپولیس موضوع تمدید قرارداد با بشار رسن بود و طرفداران تیم قهرمان چهار فصل اخیر می ترسیدند هافبک تأثیرگذار تیم شان مثل ترابی و علیپور جدا گردد ولی در نهایت بشار و مدیر برنامه هایش بعد از مدت ها مذاکرات فشرده با مدیران پرسپولیس به توافق رسیدند تا قرارداد این بازیکن یک فصل دیگر تمدید گردد. از همین رو و بعد از قطعی شدن ماندن بشار به سراغ ستاره محبوب پرسپولیسی ها رفتیم تا برای دقایقی با او گپ بزنیم که آخرین حرف های بشار را در ادامه می خوانید.

بالاخره قراردادت را تمدید کردی!

بله خدا را شکر می کنم که می توانم باز هم برای پرسپولیس و طرفدارانش بازی کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. پرسپولیس بزرگترین و پرهوادارترین تیم ایران و آسیاست و بازی در آن لذت بخش است. من هم با وجود پیشنهادهایی که داشتم، تصمیم گرفتم قراردادم را تمدید کنم و فصل آینده هم در خدمت تیم پرسپولیس خواهم بود.

موضوع تمدید قراردادت با پرسپولیس حسابی طرفداران را نگران نموده بود.

خب به هر حال یکسری مسائل وجود داشت و باید حل می شد و ما به توافق می رسیدیم که در نهایت با زحمات مدیر برنامه هایم و یاری مدیران باشگاه توافق حاصل شد و من هم قرارداد را امضا کردم.

در خصوص قراردادت هم صحبت کن. اینکه گفته می گردد بند آزادسازی در آن وجود دارد را تأیید می کنی؟

قراردادم یک ساله است ولی حرفه ای نیست جزئیات قرارداد را بگویم. در این موارد بهتر است از مدیران باشگاه یا مدیر برنامه هایم بپرسید.

حتماً می دانی موضوع تمدید قرارداد تو با پرسپولیس چقدر برای طرفداران مهم بود؟

بارها گفتم پرسپولیس بهترین طرفداران را دارد و من همواره ارتباط عاطفی با آن ها دارم. طرفداران در همه حال به من لطف دارند و در این مدت بارها از من خواستند در پرسپولیس بمانم. خودم هم همواره اعلام آمادگی کردم و به آن ها قول داده بودم که اگر شرایط مهیا گردد قراردادم را تمدید می کنم. خوشحالم به قولم عمل کردم و یک سال دیگر می توانم کنار طرفداران پرشور پرسپولیس باشم. من چند سال است در ایران هستم و می دانم پرسپولیس چقدر برای طرفدارانش مهم است و من هم قدر پیراهن پرسپولیس را می دانم و قول می دهم بهترین بازی ها را انجام دهم تا تیمم پیروز گردد.

لیگ قهرمانان آسیا نزدیک است. در خصوص این دیدارها چه نظری داری؟

تنها چیزی که اهمیت دارد، این است که باید خودمان را به بهترین شکل آماده کنیم تا در بازی های آسیایی نتیجه خوبی بگیریم. من همه جام های داخلی ایران را با پرسپولیس بردم و فقط قهرمانی در آسیا را کم دارم. خیلی دلم می خواهد این اتفاق بیفتد و قطعاً یکی از بزرگترین انگیزه های من همین موضوع است. می دانیم کارمان سخت است ولی ما هم تیم بزرگی هستیم و می خواهیم بهترین نتایج را بگیریم.

منبع: خبر ورزشی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1231

به "بشار رسن:قدر پیراهن پرسپولیس را می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بشار رسن:قدر پیراهن پرسپولیس را می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید