مرگ تلخ نوجوان مراکشی در درگیری با طرفداران فرانسه ، پسر 14 ساله چطور کشته شد؟

به گزارش سفر به آنتالیا، طرفداران دو تیم فرانسه و مراکش برای ابراز حمایت از تیم ملی کشورشان در مون پولیه به خیابان آمده بودند و پس از پیروزی فرانسه بود که درگیری بسیاری بین آنها رخ داد.

مرگ تلخ نوجوان مراکشی در درگیری با طرفداران فرانسه ، پسر 14 ساله چطور کشته شد؟

به گزارش خبرنگاران دو تیم فرانسه و مراکش شب گذشته در مرحله نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر به مصاف یکدیگر رفتند تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این رقابت ها معین گردد.

شاگردان دیدیه دشان پیروز شدند با نتیجه 0-2 در این ملاقات به پیروزی برسند و حریف آرژانتین در ملاقات نهایی جام جهانی 2022 شوند اما اتفاقی ناگوار در فرانسه این پیروزی را تحت تاثیر قرار داد.

طرفداران دو تیم برای ابراز حمایت از تیم ملی کشورشان در مون پولیه به خیابان آمده بودند و پس از پیروزی فرانسه بود که درگیری بسیاری بین آنها رخ داد و در جریان این درگیری ها پسری 14 ساله از طرفداران تیم ملی مراکش کشته شد.

بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی مقامات محلی گفته شده ماشینی که پرچم فرانسه را به اهتزار درآورده بود به شدت به این پسر برخورد کرد و با این که او بلافاصله به بیمارستان رسانده شد اما دقایقی بعد از جهان رفت.

این ماشین در نزدیکی صحنه تصادف پیدا شده و پلیس تحقیقات را درباره دلیل این اتفاق و انگیزه راننده از این کار شروع نموده است.

تصاویر منتشر شده بعلاوه نشان می دهد که درگیری های بین طرفداران این دو تیم در پاریس نیز اتفاق افتاده و پلیس مجبور به استفاده از گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 8 بهمن 1401 بروزرسانی: 8 بهمن 1401 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 2227

به "مرگ تلخ نوجوان مراکشی در درگیری با طرفداران فرانسه ، پسر 14 ساله چطور کشته شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ تلخ نوجوان مراکشی در درگیری با طرفداران فرانسه ، پسر 14 ساله چطور کشته شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید