محدودیت های شدید ترافیکی و کنترل معابر در نهاوند

به گزارش سفر به آنتالیا، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند گفت: همزمان با روز طبیعت در این شهرستان محدودیت های شدید ترافیکی اعمال خواهد شد.

محدودیت های شدید ترافیکی و کنترل معابر در نهاوند

به گزارش خبرنگار از ،سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از محدودیت های ترافیکی متعدد به منظور جلوگیری از تجمع افراد در تفرجگاه های این شهرستان در روز طبیعت اطلاع داد.

او با بیان اینکه طی چند روز گذشته طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی اجرا شده است، بیان نمود: خوشبختانه شهروندان محترم به وسیله رسانه های مختلف در جریان محدودیت ها ترافیکی و دیگر محدودیت های این طرح ملی قرار گرفته اند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با بیان اینکه پلیس نهاوند بر این اساس ومطابق مصوبات ستاد مقابله با کرونای عمل خواهد نمود، گفت: در روز طبیعت محدودیت های شدیدتری در حوزه ترافیکی اعمال خواهد نمود.

ساکی با اشاره به محدودیت های ترافیکی در این روز گفت: در این راستا کلیه راستا های منتهی به تفرجگاهها، سراب ها، بوستان ها و دیگر اماکن تفریحی شهرستان مسدود شده و تیم های متعدد انتظامی و ترافیکی با استقرار در این راستا ها از تردد خودرو ها جلوگیری خواهند کرد.

او با بیان اینکه در روز طبیعت برخورد قانونی و اعمال جریمه برای خودرو های بومی و علی الخصوص غیر بومی شدیدتر خواهد شد ، گفت: علاوه بر جریمه 500 هزارتومانی خودرو های غیر بومی توقیف و روانه پارکینگ خواهند شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اهمیت اجرای طرح ملی فاصله گذاری اجتماعی در قطع زنجیره انتقال ویروس کووید 19، گفت: شهروندان با ماندن در منازل خود پلیس و دیگر دستگاه های اجرایی که تمامی خدمات خود را معطوف به حفظ سلامت عمومی و در نهایت آرامش خاطر شهروندان کرده اند همکاری داشته باشند.

ص.ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 31 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 925

به "محدودیت های شدید ترافیکی و کنترل معابر در نهاوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های شدید ترافیکی و کنترل معابر در نهاوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید