خبرنگاران دستفروشان به روز بازار بیرجند منتقل شدند

به گزارش سفر به آنتالیا، بیرجند - خبرنگاران - رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: بازار غیرمجاز سه راه اسدی بیرجند تعطیل شد و دستفروشان به روز بازار بلوار مسافر انتقال داده شدند.

خبرنگاران دستفروشان به روز بازار بیرجند منتقل شدند

احمد لطایفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: این اقدام پیرو مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا که روز گذشته در استانداری برگزار گشت و غیربهداشتی بودن بازار سه راه اسدی انجام شد.

وی با بیان اینکه مکان قبلی دستفروشان هیچ نظارت بهداشتی نداشت گفت: روز بازار بلوار مسافر با 235 غرفه و امکانات زیرساختی مناسب در اختیار این فروشندگان قرار گرفته که هر شب هم ضد عفونی می شود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: امروز افراد فروشنده در سه راه اسدی با کمک شهرداری به روز بازار بلوار مسافر منتقل شدند و به صورت یک ماه رایگان از غرفه های این بازار استفاده خواهند کرد.

وی گفت: البته به شورای شهر پیشنهاد 6 ماه غرفه رایگان برای این افراد داده شده که در صورت موافقت شورای شهر این امکان فراهم خواهد بود.

لطایفی با تاکید بر اینکه هر روز بازار بلوار مسافر برای خرید شهروندان باز است افزود: خط اتوبوس مهرشهر و رجایی امکان جا به جایی شهروندان به این بازار را دارد که میانگین انتظار برای این اتوبوس ها 6 دقیقه است.

وی با اشاره به زیرساخت پارکینگ مناسب در بازار بلوار مسافر بیرجند گفت: شهروندان در صورت استفاده از خودرو شخصی دغدغه پارک نیز نخواهند داشت.

چهارشنبه بازار تا انتها امسال تعطیل است

رییس سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری بیرجند گفت: همچنین برای حفاظت از سلامت جامعه و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در اماکن عمومی و تاکید وزارت بهداشت، چهارشنبه بازار خیابان شهید بهشتی بیرجند تا انتها امسال تعطیل است.

وی شرح داد: مردم برای خرید مایحتاج روزانه می توانند از روز بازارهای غفاری، پاسداران و بلوار مسافر استفاده کنند.

روز بازار بیرجند در بلوار مسافر قرار گرفته است که امسال راه اندازی و غرفه بندی شده است.

چهارشنبه بازار این شهر نیز در خیابان شهید بهشتی واقع شده و مرکز خرید و فروش کالا در روز چهارشنبه هر هفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 1 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 852

به "خبرنگاران دستفروشان به روز بازار بیرجند منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران دستفروشان به روز بازار بیرجند منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید