قبل از دیر شدن به فکر آینده مالی باشیم

به گزارش سفر به آنتالیا، سال جاری با وجود شیوع ویروس کرونا، هیچکس نمانده که تحت تاثیر این ویروس و تبعات مالی آن قرار نگرفته باشد.

قبل از دیر شدن به فکر آینده مالی باشیم

به گزارش خبرنگاران، بنابراعلام حساب رایان پارس، هر شخص یا سازمانی را که نگاه کنیم متوجه می شویم که همه به غیر از مسائل بهداشتی، به نوعی درگیر مسائل اقتصادی ناشی از آن شده اند، این آسیب برای برخی ها بسیار زیاد و برای برخی کم تر بود.

اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کردید که چطور یک سری از کسب و کارها توانستند با وجود فاجعه پاندمی کرونا همچنان سرپا باشند و امیدوار به آینده در جهت پیروزیت خود قدم بردارند؟

موضوع بر می گردد به برنامه ریزی صحیح؛ خیلی از کسب و کارها و سازمان ها قبل از این که اتفاقی مثل پاندمی کووید 19 رخ دهد، چشم اندازی صحیح از آینده و مسائل محتمل برای خود و کسب و کارشان ترسیم کردند و همین برنامه ریزی صحیح باعث شد تا بتوانند در حد زیادی جلوی آسیب های بیشتر را بگیرند.

نرم افزار اقتصادی تحت وب، گره گشای مسائل پیش بینی نشده

احتمالا می پرسید مگر بقیه چه کردند که ما نکردیم!؟

کسب و کارهای پیروز معمولا خود را با شرایط جدید (چه در سطح اجتماعی چه در سطح اقتصادی) وفق می دهند، یکی از کارهایی که کسب و کارها و سازمان های چابک انجام می دهند، تجهیز کردن خود با نرم افزارهای اقتصادی تحت وب است.

امروزه با توجه به اینکه اینترنت جزئی جدا نشدنی از زندگی ما شده، استفاده از ظرفیت های آن برای پیشرفت در کار و زندگی، امری حیاتی محسوب می گردد. با توجه به شیوع ویروس کرونا و پررنگ شدند نقش دورکاری در سطح جامعه، کسب و کارهایی که از نرم افزارهای اقتصادی تحت وب استفاده می کردند، توانستند به خوبی خود را با شرایط جدید وفق دهند و از میزان آسیبی که از شیوع کرونا دریافت کردند بکاهند.

همین اقدام باعث شد تا بعد از چند ماه علاوه بر کاهش آسیب حتی بهره وری سازمان را با استفاده از ظرفیت دورکاری کارکنان که از نرم افزارهای اقتصادی و اداری تحت وب استفاده می کردند افزایش دهند و نتایج جالب توجهی کسب نمایند.

اما پرسنل سازمان ها و کسب و کارهایی که از نرم افزارهای اقتصادی تحت ویندوز استفاده می کردند، ناگزیر به حضور فیزیکی در شرکت یا سازمان بودند که همین مسئله علاوه بر نگرانی پرسنل و کاهش راندمان کاری آنها، بسیاری را دچار این ویروس موذی کرد.

به همین دلیل پیشنهاد می کنیم اگر شما هم تجربه مشابهی دارید، به دنبال نرم افزار اقتصادی تحت وب باشید تا در آینده از مسائل این چنین جلوگیری کنید.

مزایای نرم افزار اقتصادی تحت وب

نرم افزارهای اقتصادی تحت وب، علاوه بر اینکه رابط کاربری جذاب و کاربر پسندی دارند، مزایای مهمی دارند که باعث فزونی آنها در مقایسه با نرم افزارهای تحت ویندوز می گردد. در ادامه به برخی از مزایای نرم افزار اقتصادی تحت وب اشاره می کنیم.

. عدم وابستگی به مکان و سیستم عامل

یکی از بزرگترین ویژگی این نرم افزارها، دسترسی در هر مکان و زمان با استفاده از هر نوع پلت فرمی که قادر به استفاده از اینترنت باشد است. با وجود نرم افزار حسابداری تحت وب، کاربران دیگر محدود به حضور در محل شرکت یا سازمان نیستند و در هر زمان و مکان امکان دسترسی به آن با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود را دارند.

بنابراین در صورت عدم حضور کاربر در محل شرکت یا سازمان، مشکل خاصی در فرایند کاری پیش نخواهد آمد و در صرف زمان و هزینه صرفه جویی بسیار زیادی خواهد شد.

. کاهش هزینه های سربار

با توجه به اینکه نرم افزارهای اقتصادی تحت وب وابستگی به مکان و پلتفرم ندارند، بنابراین نیازی به خرید تجهیزات گران قیمت وجود ندارد. همچنین با توجه به ماهیت چابک و انعطاف پذیری نرم افزارهای اقتصادی، این امکان را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهند تا با مدیریت صحیح منابع انسانی، منابع اقتصادی، اطلاعات و مستندات سازمان، از هدر رفت زمان و پول جلوگیری نماید.

واسط کاربری جذاب

با توجه به اینکه نرم افزارهای اقتصادی تحت وب از تکنولوژی ساخت به روز و پیش رفته تری نسبت به دیگر نرم افزارها بهره می برند، از رابط کاربری جذاب و به اصطلاح User Friendly برخوردار هستند که کار کردن با این نرم افزارها را دلچسب تر می نماید، در نتیجه باعث خستگی و کاهش راندمان کاری پرسنل نمی گردد.

. امنیت بالا

تصور کنید نرم افزار حسابداری شما تحت ویندوز (Local) است و تمامی اطلاعات حسابداری، ترازنامه و گزارشات تحلیلی در آن ثبت و نگهداری می گردد، حال محتمل است به دلایلی مانند ایراد در سیستم سخت افزاری، ویروسی شدن و یا حتی اخاذی سودجویان، اطلاعات بسیار زیادی را از دست بدهید که برخی اوقات جبران ناپذیر هستند. ولی با استفاده از نرم افزار اقتصادی تحت وب و تهیه فایل پشتیبان، دیگر جای نگرانی وجود ندارد.

سخن آخر

همانطور که بسیاری از کارشناسان پیش بینی نموده بودند، دنیای قبل از ویروس کرونا با دنیای بعد از کرونا کاملا متفاوت خواهد بود؛ به همین دلیل انسان ها چاره ای جز تطبیق خود با شرایط جدید نخواهند داشت و این موضوع در خصوص همه شرکت ها، سازمان ها و کسب و کارها نیز صدق می نماید.

اگر می خواهیم این کشتی طوفان زده را سالم به مقصد برسانیم، باید تصمیمات سریع و درست اتخاذ کنیم.

تحقیق درباره خرید بهترین نرم افزار حسابداری و اقتصادی تحت وب یکی از این تصمیمات منطقی و صحیح به شمار می رود که می تواند کسب و کار شما را نجات دهد.

همواره باید به فکر آینده باشید تا یک قدم از مسائل جلوتر باشید، با این حال جلوی ضرر را از هر کجا که بگیرید منفعت است، بنابراین برای خرید نرم افزار اقتصادی تحت وب تعلل نکنید و هرچه زودتر برای مشاوره و یا آنالیز شرایط با شرکت حساب رایان پارس ارتباط برقرار کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: antalyanet65.ir شناسه مطلب: 1285

به "قبل از دیر شدن به فکر آینده مالی باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از دیر شدن به فکر آینده مالی باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید